*13*

1K 48 0
                                    


***

Mă îmbrac și cobor scările. Îl văd pe Jack la masă.

Rose :" A făcut micul-dejun.  Ce drăguț din partea lui." Zâmbesc și mă așez la masă. Felul unu era ouă cu șuncă bine prăjită,iar felul doi (desertul) era cremă de zahăr ars. 

"Se pricepe atât de bine la gătit. Eu știu doar sa fac omletă,cartofi prăjiți și salată.."

Jack : Ei? Îți place? îmi zâmbește larg.

Rose : La nebunie! De unde știi să gătești?

Jack se încruntă puțin. Dar îi revine zâmbetul.

Jack : Când eram mic,mereu o ajutam pe mama cu gătitul.

Rose : Frumos din partea ta.

Jack îmi zâmbește. Se apleacă și mă sărută. Încep să roșesc  și să tremur. Mă ia de mâini și le încleștează.Se oprește din a mă săruta.

Jack : Mă faci atât de fericit! Nu știu ce m-aș face dacă te-aș pierde.

Rose : N-ai de ce să-ți faci griji. Și eu te iubesc..enorm.

Îl sărut pe Jack și îl iau în brațe.

***

Ne urcăm în mașină și mă duce acasă. Înainte de a pleca îl sărut.

Rose : Pa Jack.

Jack : Pa iubito.

 Intru în casă și rămân puțin șocată. Pe canapea erau tata..și mama. Amândoi se întorc. Mă uit la mama și o văd cu ochii umezi. Mă duc fuga la ea și întreb:

Rose : Mamă! Ce s-a întâmplat?

Tata : Și tu acuma. Du-te în camera ta!

Rose: Ce? Nu mă duc. Spune-mi ce se întâmplă! mă uit încruntată la ei.

Tata : Aici nu e treaba ta! ridică tonul.

Mama : Ba trebuie să știe,spune cu o voce tremurată..parcă și-ar da duhul în acest moment.

Mă așez lângă mama,o îmbrățișez și mă uit fix în ochii ei.

Rose : Ce s-a întîmplat?

Mamei i se scurge o lacrimă pe obraz,și se încruntă cu privirea în jos.

Mama : Eu..Pff..n.u..sunt mama ta,și pufnește în plâns.

Rămân foarte șocată .mă uit la tata..este foarte încruntat..pare foarte dezamăgit.

Rose : P..Poftim?!


Întâlnirea..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum