Mama iese din camera. Ma intind in pat,mii de ganduri imi invadeaza mintea.
Imi este atat de dor de Jack. O lacrima isi face aparitia pe obrazul meu stang,si dupa ea apar mai multe. Ma intorc pe o parte,ma ghemuiesc si incep sa plang.
"Prima iubire nu se uita niciodata,ha?.. "
Imi suna telefonul. Ma uit sa vad cine e si raman incremenita.
Raspund la apel.
Rose : Ce vrei,Jack? spun cu o voce stinsa,din cauza plansului.
Jack : Rose..vreau sa ne vedem,e urgent. Te rog.
Rose : De ce m-as mai intalni cu tine?!
Jack : Rose,imi lipsesti.
Rose : Nu-mi pasa. Ramai cu Beatrice! Nu vreau sa te mai vad.
Jack : Beatrice? Nu-mi pasa de ea.
Rose : Sigur,de aceea azi v-ati tinut de mana.
Jack : Daca vii o sa-ti explic.
Rose : Jack,nu vreau sa te mai vad. Nu mai insemni nimic pentru mine,am spus cea mai mare mininciuna, chiar tu ai spus ca e mai bine sa nu ne mai vorbim!
Jack : Stiu ce-am spus,dar nici eu n-am crezut in ceea ce-am zis.
Rose : Nu ma intereseaza. Nu ma mai suna! cu greu ma abtineam sa nu plang.
Jack : De ce ai ajuns sa-mi vorbesti asa? Tocmai tu Rose? Cand imi arunci vorbele astea..simt mii de cutite infipte in inima . Cum eram inainte..fericiti,ne zambeam,ne imbratisam..eram impreuna si acum..suntem asa,spune cu o voce tremurata.
"Ii vine sa planga?"
Jack : Plangi,nu-i asa Rose? Ai plans si mai devreme. Te simt Rose,iti simt sentimentele. Nu te-am uitat,si stiu ca nici tu n-ai facut-o. Te astept in locul unde te-am dus prima data. Daca ai veni ..m-as bucura foarte tare, si inchide apelul.
"Sa ma duc..sau sa nu ma duc?.."
CITEȘTI
Întâlnirea..
Romance"Întâlnirea"- este vorba despre o fata si un baiat ce s-au intalnit intamplator ,Rose&Jack . Pe parcurs apar noi persoane,care le afectează relația. Iubirea adevărată mereu câștigă.