Ik kreeg een appje van Red.
Reda: heey alles goed?
Ik: Hamdoelilah met jou?
Reda: Hamdoelilah wat ben je aan het doen?
ik: samhini kijken en jij?
Reda: hahah ik ook met me moeder en zusje wayoo ze moeten altijd meezingen, kan ik je nu misschien bellen?
Ik: hahaha umm ja kan wel.bellent;
Reda: ewa tomatisch
ik: hahah waarom tomatisch?
Reda: omdat jij zo snel rood word
Ik: nee hoor!
Reda: so so mevrouwtje rustig hoor pas je op dat je niet ontploft hahah.
Ik: hahahah maak je daar maar geen zorgen over meneertje.
Reda: ewa wanneer gaan we is wat leuks doen?
Ik: zo snel al? nou ik zou je wel eerst even beter willen leren kennen voordat ik met je afspreek.
Reda: hay hay hay nou volgens mij heb jij nog wel wat goed te maken?
Ik: en dat is? (zei ik kattig)
Reda: zehma ze is vergeten, ik zal je een hint geven: opzoek naar geld in der tas".
Ik: HAHAHAHAHAH
Reda: lach maar hahah, maar je gaat het sws goed maken vriend.
Ik: misschien wel of misschien niet hahah neejoh grapje.
Reda: Hahah ewa doe stoer kijken of je in het echt ook zo doet beter voor je ga je het goed maken hahaha.
Ik: ja ja komt goed, maar ik ga er weer vandoor ben moe geworden en moet morgen vroeg op ik spreek je morgen In Sha Allah.
Reda: saffi isgoed In Sha Allah slaaplekker app me als je wakker bent.
Ik: isgoed jij ook. doeg doeg!
Reda: doei doei! haha.
ik had allemaal vlinders in me buik, ik was zo blij! ik word nooit snel verliefd al hoe wel kijk ik vaak naar uiterlijk maar deze jongen is mooi zowel aan de buitenkant als aan de binnenkant hij heeft gewoon iets wat mij zo aantrekt ik weet niet wat ik ken hem maar 1 dag en vind hem nu al zo leuk.Perspectief Reda:
De eerste dag dat ik haar zag dacht ik : "knappe meisje hoor. Maar nu ik een beetje met haar heb gepraat heeft ze wat met me gedaan ze heeft me hele wereld up side down gegooid ik ken haar maar net en vind haar nu al geweldig. Ik denk constant aan haar, deze meisje heeft iets in haar wat haar zo speciaal en leuk maakt wat het is weet ik niet maar wat ik wel weet is dat zij een meisje is waar ik verder mee wil en misschien zelfs een grote stap wil zetten om met haar te trouwen ofso. Ik zal dit meisje zeker beter leren kennen en ik denk dat mijn gevoelens groter voor haar zullen worden, ik hoop dat het ook wederzijds is.
De volgende ochtend word ik wakker en het eerste wat ik doe is mijn telefoon pakken ik keek of ik werd geappt en zag dat ik een paar appjes had, het was me nicht Chaimae uit Adam. Chaimae en ik zijn echt heel close met elkaar. Ik opende haar app: "hey schat me moeder vertelde me dat wij dit weekend bij jullie komen slapen, zullen we dan wat leuks gaan doen moet je trouwens heel wat vertellen haha ik wou het je even laten weten ik zie je dan zaterdag x <3. gezellig! en waarom, weet ik dit niet? moehiem ik zag dat ik ook een appje van Reda had gekregen,"goodmorning monster goed geslapen zei hij met een smiley." Goeiemorgen ja goed geslapen en jij lelijkerd.
JE LEEST
Reda&Soumia
RandomSoumia : 17 Reda: 19 Soufian (broer van soumia): 23 Bilal (broer van soumia): 21 Adil (broer van soumia): 23 Leyla ( zusje van soumia:14 Iman: 17 Chaimae: 18 Reda en soumia hadden al snel gevoelens voor elkaar waardoor ze serieus waren maar jammer...