Deel 2

246 10 4
                                    

Ik schaamde me zo erg dat ik niks durfde te zeggen. "Maar hoe heet je eigenlijk? vroeg hij, "Soumia en jij?
" Reda. Mooie naam heb je zei ik terwijl ik hem aankeek, " dankje jij ook en waar is die gekke vriendin van je? Zei hij, Hahahah je bedoeld iman die is al naar huis gegaan zei ik. Toen we bij de tramhalte waren aangekomen stonden we samen te wachten op de tram. Zijn tram kwam eerst. "Moet je niet instappen? vroeg ik "Nee ik wacht wel op de volgende totdat jij bent ingestapt zij hij met een glimlach terwijl hij mij in me ogen aankeek ik begon te lachen" dat is heel lief van je maar het hoeft niet hoor zei ik, maar ik loog want ik wou gewoon dol graag nog langer bij hem blijven. "Oh wil je me weg hebben dan heb je pech mevrouwtje want me tram is weg en nu moet ik toch op de andere wachten hahah," Hahahahah ik vind het geen probleem hoor zei ik lacherig. "Maar zou ik je nummer mogen hebben? Ik keek hem in zijn ogen aan en zei ja ik gaf hem me nummer." Ik piep je even op zodat je ook mijn nummer hebt," isgoed zij ik met een big smile op me gezicht die ik er niet meer vanaf kreeg. Mijn tram was er en ik moest instappen ik zei hem gedag en stapte in. Thuis aangekomen was me moeder aan het koken oohh wat rook het lekker zeg ik liep de keuken binnen en zag dat me moeder mamita had gemaakt," hmmm wat ruikt het lekker zeg mama Allahi rtiek saha." Hahah ga je handen wassen en roep je broers en zusje aan tafel. Ik liep naar boven om me broers en zusje te roepen, " Bilal, Soufian, Adil waar zijn jullie a stinkhoofden kom eten! Leyla kom eten!. " wie noem jij stinkhoofd a bolle. Na het eten ging ik de tafel afruimen en afwassen toen ik klaar was trok ik me pyjama aan en ging ik op de bank zitten, ik zat met me moeder samhini te kijken totdat ik een appje kreeg.

Reda&SoumiaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu