Jsem tu zpět ^-^
Takže...
Jak jsem říkala že bude ten název..?
Jó, už vím...! (;
What's up guys?!
I am back ♥
Takže je pondělí...-.- nejhorší den že všech dnů ever -.- no to je, ale jedno. Ráno vstanu jdu se obléct (média). (Kromě toho instaxu, ale jsem moc líná najít tohle oblečení bez instaxu :D njn celá Kat). Jdu si učesat dva copy. Jde to hůř než jsem si myslela. Navíc se mi tam plete ofina...boží...jo mám ofinu. Nezmínila jsem se. Sorka, svorka. Vypadám jak ta z 50 odstínů šedi :D. Nakonec to zvládnu. "Tak šikovná můžu být jen já!" Pochválím se. Ego mi opravdu nechybí :D. Dál udělám raní rutinu (Léňo vzpomněla jsem si na tebe :D) a jdu dolů po schodech. "Ahoj zlatíčko" přijde mamka a dá mi pusu na čelo. "Do růžova?" Zeptá se mě a nalívá mi čaj. Zelenej. Aaaa...milujem ♥ "Spíš do zelena" řeknu a zaksichtim se. Mamka se zasměje a podá mi čaj. Kývnu na díky. Vypiju čaj a jdu se obléct. Na sebe hodím jen tašku. Vždyť je tam skoro 30 stupňů. Kouknu na teplomer....ježíš marjá vedro. "Svačinu!" Slyším křičet mamku z kuchyně a už vidím svačinu mířící přímo na můj obličej. Au. Co to do toho dává že je to jak kámen. "Tak kam?" Zeptá se. "Přímo do černého. Obličej." Řeknu a zasměju se jak ježibaba. Mamka se mnou. Uděláme takovej ten nechutnej ksicht, kdy nám jsou vidět 100 milión (zapomněla jsem kolik má milion nul (; ) brad a ještě vypadáme jak Kačer Donald. Pak si na to musíme dát high five a obejmeme se. Rozloučíme a já vyrazím do školy. Miluju svojí mamku víc než kohokoliv jinýho. Je prostě super. I moji kamarádi ji mají rádi a má i přezdívku Lalušenka. No prostě to vymýšleli mí kamarádi. Takže přezdívka je to inteligentní a velmi na úrovni -.- :'D. No nic od mojí mamky do školy. Toho ďábelského místa kde můžete být rádi že se můžete napít, dýchat, jít OBČAS na záchod a taky můžete být rádi za to že ten den v tomhle pekle vůbec přežijete. Ale při tom všem mám školu ráda. Ne nesmějte se mi. Myslím to vážně. Zvlášť miluju matiku ♥ srdcovka ever ♥ no nic jdu do šaten a... kurňa fix je tady můj ex. Jak já ho nesnáším -.- kdybych mohla uříznu mu hlavu. Tělo nechám vycpat a prodám ho na bleším trhu za nejmenší kousek pizzy kterou by mi kdo dal abych mu ukázala jak moc hluboko ho v té pizze mám. A zpět k jehož hlavě. Je celkem hezkej. Tak to nebudu moc trápit. Jen mu rozřežu mozek na malý kostičky, z jeho krve si udělám polívku a ty kostičky si hodím do ní aby nebyla tak tekutá. "Ahoj" řekne mile, usměje se a koukne se na mě. "Ahoj" odpovím a v hlavě si říkám že se asi rozpustím. Kurva fix vzpamatuj se Kat. Lisknu se a jdu ke skříňce. Vezmu učení a jdu do třídy ML7. "Ahoj pomy!" Křičí na mě Gabča neboli skřítek. "Ahoj špunte" ríkám jí tak proto. Protože má maximálně metr. Je to krásná blondýna, která má kluka a nechápu jak se může bavit zrovna se mnou. Ale miluju jí ♥ je to moje mladší a hlavně menší sestra ♥ BFF. Sedíme v poslední lavici. Což je celkem problém pro ní protože má židli co nejvýš, ale stejně si musí nosit dva podsedáky aby něco viděla. Je roztomilá. "Nee...děják!" Výkřikne a spadne ze židle. V dějepisu se nemůžeme bavit, protože tam je pěknej kryp -.- kterej prej není hluchej a ani slepej a prej taky hubenej. Přitom by se do něj vešel dvakrát kamión...takže nenim nevim jestli není i slepej a hluchej :D. Den mi uběhlo super rychle ♥ a konečně nejlepší hodina ♥ hodina kdy všichni můžou vyběhnout za jídlem a pak ven! Aaa...tak krásný pocit toho když někoho předběhneš ve frontě a víš že seš ještě blíž k venku a jídlu! Nejlepší pocit ever! Ale je pak těžký vysvětlovat to jak ses dostal mezi prvňáky, když je tvoje třída až v zadu. Na to mám jen dvě rady.
Za a, řekni že si hodnekrat propadl nebo máš rychlejší vzrůst atd..
A za b, utíkaj co nejrychleji můžeš k tácům, vem si rychle jídlo a sedni si ke stolu s nejvíce lidma.
Když ro nevyjde já ti to neporadila (; :D. Konečně jsem venku s Prckem. "Tak pa" řekla mi Gab a já jí obejmula a odešla jsem. Ještě den a zítra je výzo. Pak letím do USA ♥ ale zase mě mrzí že tady nechám mamku a prcka :( bude mi smutno :'( ♥ nejhorší je že prcek to ještě neví...až zítra jí to řeknu...jdu domů a přemýšlím jáký to tam asi bude. Třeba si tam někoho najdu. Nečekala jsem to, ale už jsem doma. Neuvěřitelný co dokáže přemýšlení. Umí. Se. Teleportovat. PLZ :3 jdu do pokoje. Mamka tu ještě není. "Ahoj Betty." Přivítám se s naším pejskem ♥ sednu ke stolu a vytáhnu učení a macbook. Nejdříve se naučím a udělám úkoly. Pak se jdu kouknout na vine ♥ miluju se dívat na vine Mahagony Lox, Foxes a Magcon boys ♥ jsou TOP a nejvíc #1 ♥ pak zjistím že je 19:00. Tak se jdu umýt a vyčistit si zuby. Nevecerim. Mohla bych se kouknout na film. Ale jakej? Už vím Harry Potter ♥ miluju ho mám i hůlku Draca Malfoye, obraceč času Hermiony a školní hábyt Zmijozelu ♥ miluju zmijozel ♥ nějak jsem u HP usnula takže pa. ♥
^Kat ^Ahoj lidi ♥ chci jen říct že mám i druhou knihu '♥ Foxes ♥' takže si jí můžete přečíst ♥
ČTEŠ
Wow, It's Snow, Oh My God...
RomantikDruhý příběh ♥ Kat je studentka na základní škole. Chystá se na střední do zahraničí. Je to pro ní něco nového. Co se stane když se potká a dostane se mezi Magcon boys a další vinery a vinerky? To se dozvíte ♥ Budu ráda za každý vote a koment ♥ Btw...