Wow...

87 11 5
                                    

What's up guys?!
I am back! ♥
"Vstávaj beru. Jsme u letiště a za tři hodiny letíš." Řekla mi přitom do mě drkala. "Aha...to bych si měla asi pohnout..." řekla jsem a mamka na to kývla. Musela jsem všechno vyřídit. Je mi skoro patnáct a letím sama někam kde to vůbec neznám. Tubusem jsem šla k letadlu a tam jsem si sedla do 1.třídy. Wow. To je hustý. Ještě nikdy jsem letadlem neletěla a mega se bojím (fakt děkuju za tu větu co tu byla předtím, Míšo a Léňo :D), ale líbí se mi tu. "Za půl hodiny vzlétáme. Prosím připoutejte se." (Vůbec nevím co se v letadle říká, takže jsem si to vymyslela:D) O můj bože už je to tady. Sedím naštěstí sama, takže v pohodě...

A jéje už je to tady. Uběhla půl hodina a my vzlétáme. Nene...chci ven... O můj bože proč? Musela jsem mít hodně vyděšený výraz, protože za mnou přišla nějaká paní..."Jste v pořádku?" Zeptala se a sedla si vedle mě. "Jojo, jen mám strach. Letím poprvé letadlem a prostě se bojím." Řekla jsem a koukla jsem se na ni. "Chápu vás...nechcete něco přinést? Na účet podniku...nebo si puste film a nebo něco takového." Řekla a usmála se. Byla vážně sympatická a milá. Obdivuju ji. "Nechci. Děkuju. Jste milá. A ten film si asi určitě pustím." Řekla jsem a usmála jsem se. Ona taky a odešla. Pustila jsem si ten film. A chvíli jsem pozorovala výhled. Byl úžasnej. Pak už jsem se věnovala jenom filmu. Nějak jsem usnula a probudila jsem se večer kdy všichni spali. Super... ještě pět hodin a jsem v LA. Vždycky jsem to vyslovovala elá a né elej. Strašně se mi všichni smáli. Je neuvěřitelný že tam budu studovat. Wow... nějak jsem zase usnula. A probudila jsem se až hodinu před příletem. Vzala jsem si už věci k sobě. A pak už jsem jen hrála a psala si na mobilu.

"Dobrý den, hovoří k vám kapitán za patnáct minut přilétáme do LA na letiště. Prosím pobalte si své věci a chystejte se k výstupu. Děkuji" zahlásil kapitánův hlas. Přichystala jsem se na výstup a čekala než přistaneme. Uteklo to strašně rychle a já už čekala na letišti než mi přijede kufr.

Vyšla jsem z letiště a zavolala si taxík. "Kam to bude?" Zeptal se mě fakt hezkej řidič. Nadiktovala jsem mu adresu domu a on mě tam zavezl. Ten dům byl až v Louisianě v Shreveportu. Proč? Protože v LA se nedalo nic najít a tak jsem se domluvila s jednou rodinou, jestli bych nemohla bydlet u nich zatím jen na prázdniny. Oni kývli. Pak budu na hotelu v LA.

Yep jsem tady. A znovu řeknu jen... "Wow" ten barák je luxusní. Je krásnej cihlovanej. Ó můj bože!!! Asi jsem se počůrala právě když někdo vyšel ze dveří. "Dobrý den." Prozdravila jsem jako slušná holčička. Uuuu. "Ahoj...ty budeš Catherine...že?" Zeptala se strašně milá paní. "Jo, ale stačí jen Kat." Řekla jsem a mávla rukou. "Dobře Kat. Tak pojď dál. Provedu tě tu. A nemáš hlad?" Zeptala se a ukázala ať jdu dovnitř. Šla jsem a kývla jsem na ne. "Takže...nevím kde začít. No věci si polož zatím tady a pojď za mnou.... takže nejdříve..." řekla a pokračovala, ale tady to popisovat nebudu. Bylo by to na faaaaakt dlouho :D prostě mi ukázala celý dům a všechno vysvětlila a taky mi představila rodinu. "Takže tohle je Greyson." Řekla a ukázala na krásného blonďatého chlapečka. "Ahoj" řekla jsem a on se na mě usmál. Ňu. Je kjůt ♥ "Dál je tady Jeff." Řekla a ukázala na velkého pána. "Můžeš mi říkat táta (: jako doma" řekl a usmál se byl mi taky moc sympatickej. Jako všichni tady. "Tohle je tvoje nová sestra Candice a brácha Dustyn" řekla a ukázala na dívku s dlouhými hnědými vlasy a brejlemi. A na kluka s celkem delšími kudrnatymi hnědými vlasy. "Ahoj" řekli sborově. Byli všichni moc milí. "A ještě máme jednoho syna Aarona, ale ten je teď na Magcon Tour." Řekla a usmála se. Vůbec nevím o co jde. Asi takovej byl můj výraz, ale asi tam budou kluci z Magcon boys. No to je jedno. Dustyn mi vzal věci a odnesl je po schodech nahoru. Do pokoje. "Ten je Aarona a můj zatím budeš na jeho posteli jestli nevadí." Řekl a usmál se. "Nevadí, děkuju" řekla jsem já. Dneska jíst nebudu a navíc už je pozdě takže... "Můžu se zeptat kde máte sprchu? Jsem celkem unavená tak už chci zalehnout." Řekla jsem a usmála jsem se. "Jojo jasně půjdeš rovně a přímo ty dveře před tebou to najdeš." Řekl a usmál se. Kývla jsem. Umyla jsem se, oblékla do pyžama a udělala si večerní higienu. Pak jsem šla zpět do pokoje. Napsala jsem Gab 'Dobrou beru, zítra zavolám ♥' a řekla Dustynovi "Dobrou" "Dobrou" a v tu ránu jsem byla tuhá...

Další část ♥
Dustyn se čte dastyn :')
Promiňte to zpoždění...nestíhám ^-^
Teď to dopisuju a je 23:43 :/
Aby jste to tady měli ♥
Dobrou noc ♥
LOVE YOU to the moon and back ♥♥
^Kat^

Wow, It's Snow, Oh My God...Kde žijí příběhy. Začni objevovat