Part 21

3.1K 185 4
                                    

OK mam then u sigh here.. DB said n take her sign..
After received the medicines from DB renuka said to ramu Kaka that he gave him that packet..

Thik hai.. Ramukaka said n headed toward his room..

After heard the knock on door.. Rd said.. Door open hai..
Then ramukaka came inside with packet  n said.. Beta  aapne jo dawa ka order kiya tha na wo deke gaya h.. Renuka madam ne aapko kaha ye dene ko.. Then Rd took the packet from him..
After ramukaka departure...

Rd immediately headed toward sanyu room for gave her medicines..

Bt he not found her in her room then he thought may be she is in garden.. Before he left her room he saw washroom were locked from inside.. N he understand she was in washroom .. Then he immediately kept that packet on bed n wrote a sorry note n kept under it.. N immediately left from there..

After fresh up she came out from washroom n saw a packet kept on bed.. Then he went toward bed n took that packet n  open.. Then she saw that note which kept by him..

Itna kuch sunaya tha mjhe kl raat ek sry v bolne me pta nhi kya chal jata unka jo aise note chod diya.. Sanyu murmured..

Then she heard renuka calling her from dining area
Then she kept that packet n note in nearby drawer n left..

Then she saw all are already sat on dining table n renuka serve them breakfast..
Aao beta... Renuka said with smile..
N everyone wish her gud mrng except Rd.. He sat on table silently look downward..

Then she sat on chair n renuka serve her too..
After serving the break fast renuka sat beside her n said.. Beta main aapki maa jaise hu..

After heard her words sanyu eyes moist n she saw toward her with teary eyes..

Nhi beta roote nhi.. Ab hum hi aapki family h.. Or aap mere liy jaise Rd n riya h waise hi ho.. Aap agr sad rahoge to mjhe Acha nhi lgega.. So plz Apni is maa k liy muskuraeye... Or khush rehne ki kosis kijiye.. Renuka said hopefully n wiped her tears n hug her..

Or mere liy v.. Riya, parth ndadi said in union..




TBC...
I WANT FEEFBACK.... DO FAST..

Living With The RivalWhere stories live. Discover now