Gatverdamme spruiten zegt fen als hij de spruiten ziet liggen. Moeder zegt stel je niet aan fen reageerd erop bij papa en Elise eten we altijd iets lekkers. En er barst een hevige ruzie uit. Fen die zit op de kamer wat zal hij doen hij kan naar beneden gaan maar dan moet ze naar die chagrijnige moeder kijken. Hij besluit kyr en maris te appen.
Fen:jo babees
Kyr:hey schatje
Kyr:hgh (hoe gaat het)
Fen:niet zo goed heb hele erge ruzie met mijn moeder
Kyr:ahh wat sneu en je vader dan
Fen:mijn ouders zijn gescheiden mijn vader woont in mogolië
Maris:hebben jullie al geleerd voor Frans ze zou morgen mondeling overhoren
Fen:o shit nee ik ben echt facking slecht in Frans
Fen: mag ik naast iemand zitten
Kyr: je mag wel naast mij zitten maar ik ken het ook niet zo heel goed
Maris:ik ken het heel goed kom maar naast mij zitten
Fen: thanx xxx
Fen: mijn moeder roept ik ga ze vraagt nu weer of ik met haar de film boy 7 wil kijken
Kyr: je hebt best een lieve moeder
Fen:doei xxx
Kyr:doei xxx
Maris: doei xxx hou van jullie♡Ik zit samen met mijn moeder de film te kijken mijn moeder vind het zo eng dat ze al heeft lopen janken. Ik kijk op de klok het is al half 12 en de film duurt nog driekwartier. Vorig jaar mocht ik nooit zo laat naar bed. Ineens vraagt mijn moeder heb je huiswerk af want zometeen ga je gelijk slapen. Ik zeg ja mam.
Ik lig in bed ik val nog niet meteen in slaap ik moet de heletijd aan kyr en maris denken ik ga morgen vragen of ze af willen spreken. En bij die gedachten val ik in slaap.
Zoals je ziet ben ik niet echt heel goed in taal ik wil wel van deze dingen zetten " maar ik weet nooit waar ze moeten ik hoop dat jullie wel iets van het verhaal snappen.
Love jullie oja ik ben ook niet goed in engels.
JE LEEST
Fen Zijn Leven
RomanceDit boek gaat over fen en hoe zijn leven verloopt het is een jongen van 14 jaar. En de rest lees je nog wel.