dinsdag

14 0 0
                                    

Ik zit in de eerste les gelijk al Frans mondeling so ze deelt de blaadjes uit. Ik protesteer gelijk maar mevrouw we zouden tog een mondeling so doen en geen schriftelijke. De vrouw Frans zegt ik ben van gedachten veranderd. Ik zeg maris dankjewel dat ik bij je af mog kijken. Vrouw Frans zegt einde van de les jongens ik heb jullie cijfers al. Ze leest ze op

Jasper 3
Kyr 6
Maris 8,9
Fen 7,8 echt waar mevrouw fen springt van blijdschap in de armen van maris en Kyr. Hij vraagt vanmiddag afspreken bij mij Kyr en maris zeggen ja leuk.

De rest van de dag verloopt zeer soepeltjes. En aan het eind van de middag fietsen we met zijn 3 en naar mijn huis. Kyr vraagt is je moeder ook thuis?
Fen antwoord nee die is op haar werk.

Ik Kyr en maris spelen een spelletje. We hebben een grote drank fles en die draaien we rond en op wie de punt wijst moet een slok nemen.
Jahoor de fles is alweer bij zegt maris best humoristisch. Even later gaan ze nog wat kletsen en nemen nog wat te drinken fen neemt nog een flesje bier en voor de dames pakt hij een fles vol passoa. In een keer komt mijn moeder binnen ik schrik mijn rot. Mijn moeder schreeuwt wat heeft dit te betekenen jullie zijn aan de drank mag dit wel van jullie ouders jullie zijn nog maar 14. Kyr en maris knikken en zeggen ja. Ga maar iets anders leuk doen op je kamer fen en ik hoef je vandaag ook niet meer te zien. Maris die zegt ik ga naar huis we eten vandaag vroeg doei en bedankt mevrouw nijland.

Op de kamer van fen, haalt fen een zakje condooms te voorschijn en vraagt zullen we. Kyr die zegt ja met jouw altijd.

1 uur later zegt Kyr ik ga ook naar huis bedankt voor de leuke en gezellige en lekkere dag. Fen zegt ja jij ook babeee.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 25, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fen Zijn LevenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu