BÖLÜM 2

11 1 1
                                    

Uyandığımda kendime gelmeye çalıştım bir an. Rüyanın etkisindeydim hala aynaya saçımın dağınıklığına bakıp gülümsediğim sıra kendimi banyoda buldum elimi yüzümü yıkadığımda biraz kendime gelmiştim. Kahvaltı yapmak için mutfağa doğru ilerledim dolabın kapağını açıp tekrar kapattım üşengeçlikten ölücektim resmen ekmek arasına bişeyler koyup bilgisayarın başına geçtim. Aklımda rüyadaki çocuk vardı kimdi acaba sesi de çok hoştu ne diyorum ben sadece bir rüya işte. Kapı çaldı kapıyı açmak için ayağa kalktım aylin süprizz diye bağırınca şok içinde kaldım.

-Nerelerdesin kızım sen ?

+Ben burdayım sen nerelerdesin ?

Uzun zaman olmuştu görüşmeyeli lise deki yaşadığımız olayları anlattık birbirimize çok güzel anılarımız vardı derslerde hep çizim yapardık. Çizmeyi seviyorum çizerken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum çizim hayatım oldu adeta. Aylinde güzel sanatlar üniversitesine geleceğini söyleyince bir an şaşırdım en yakın arkadaşımla aynı üniversiteye gidicez düşünmesi bile güzel.

+Mertle nasıl gidiyor ilişkiniz ?

-Ooo onla ayrılalı uzun zaman oldu benimle çıkarken başka bir kızla çıkıyormuş. Tabii ben bunu öğrenince ayrıldım aldatılışa geldim yani.

+Vay bizim merte bak sen neler yapmış haberimiz yok.

-Sende ne var ne yok bakiyim ?

+Ben hala muş platonik var bi tane sadece seviyorum haberi bile yok.

-Hiç söylemeyi denemedinmi ?

+Kaç kere denedim ama yapamıyorum işte.

Kahve yapmak için kalktım mutfağa doğru ilerledim kahvelerimizi içtikten sonra bilgisayardan platonik aşık olduğum çocuğu gösterdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin