O fata stralucitoare

251 16 16
                                    

-Atentie un pic, va rog!
Vocea rasuna in toata scoala. Vocea directoarei rasuna din difuzoare:
- Atentie! Toti elevii scolii sa se stranga de urgenta in Marea Sala!
-Ce-o vrea acum directoarea? Avem ore! Ora de farmece!
-Mda... raspunse Al absent. El se gandea la Alice.Dar, daca se ducea in Marea Sala se putea sa se intalneasca acolo???
-Mergem?a intrebat Rose.
-Mhm...hai.zise Al si pleca cu mainile in buzunare.
-Albus!tipa Rose. Albus asteapta-ma!
Dar Albus nu o auzea. Mergea repede pe coridoare, aproape alergand. Deodata s-a oprit.....ea era acolo. Alice...vorbea vesela cu niste prieteni.
-Ah! Buna Albus!zise Aliice dintr-o data dandu-si seama ca baiatul statea acolo si se holba la ea. Ăăă....s-a intamplat ceva??
-N..n..u se balbai el. Nu! Nimic!
-Mda......bene raspunse ea banuitoare.
-Auzi.... ?murmura Albus.
-De cand m-am nascut.rase Alice de Al.
-Atunci putem vorbi putin?
-Mhm ... sigur.incuvinta ea.
S-au dus spre un colt retras. Acolo Alice zise:
-Deci...ce vrei sa imi spui?
-Vreau sa iti zic ca eu.....
-Da? Continua? Spune nu te rusina!
-Eu... te plac!
-Pe bune?!?
-Da...
-Dar asta e extraordinar!
-De ce?
-Pentru ca si eu te plac!
-Chiar?
-Da! Si ca sa iti dovedesc...sopti Alice. Il saruta lung si apasat. La inceput uimit, Al isi reveni si îi raspunse si el patimas. Se dezlipira cand auzira vocea directoarei care spunea:
-Acum, elevi, vom avea o noua colega,transferata de la Scoala de magie neagra, Drumstrang!
Pe usa a intrat o fata inalta cu parul negru pana la coapse,ochii albastrii ca un ocean, buzele rosii bine conturate corpul slab,pe care se odihnea o rochie alba ca zapada. Era minunat de stralucitoare.
- Ea este Ina, sora lui Alice Poponeata! A fost transferata din anul doi de la Drumstrang! Am facut sortarea si a picat la Cercetasi!
Apoi directoarea se intoarse si pleca.
Scor a ramas cu gura cascata. Fata aia avea sa fie in an cu el! Era superba! De curand ,Scor fusese transferat in anul doi deoare ce era mai mare de 11ani(avea 12) si avea cunostintele unui elev din anul 2. Copii au plecat la cursuri si Marea Sala a ramas pustie...
Va urma....

Ok fata de la media e Ina. Sper sa va placa capitolul! De acum voi posta o data pe saptamana.
Ok? Fiindca am scoala, teme alea alea . Ok ne vedem saptamana viitoare paaaa!!!!
Ps:stiu ca Ina nu arata a doispe ani dar ce sa îi faci! Va roog sa intelegeti ca va fi iubita lui ********( ghiciti voi cine este si lasati-mi raspunsul la comentarii) si are 12 ani....paaaa!

HARRY POTTER SI INTOARCEREA INTUNERICULUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum