Dupa ora de potiuni, Harry a iesit din clasa si s-a dus in marea sala pentru a lua pranzul.
Al,Scor, Rose,Alice Nyx si James s-au adunat la intrarea marii sali.
-Fiţi atenti aici!sopti James. Am aflat ceva tare suspect.
- Ce?a intrebat Nyx.
-Eu cu Vladimir credem ca profa de ACMN(aparare contra magiei negre) e o devoratoare a mortii!
- De credeti asta?s-abagat Alice
-Avea semnul intunecat pe brat si vorbea cu varcolacul Fenrir Grayback prin foc!
-Grayback?
-Mdea... i-am recunoscut faţa....
-L-ai vazut tu?a intrebat Nyx.
-Hahahaha!rase James. Nyx, nu fi ridicola! I-am vazut poza in ziar!
-Aaaaaa!
-Pai este o singura cale de a afla!zose Al simplu.
-Si care e aia, geniule?!?se rasti Rose.
-Îi spargem biroul!au strigat Al si Alice.
Al îi zambi lui Alice si ea îi intoarse zambetul.
,,Se vede ca ne potrivim!"gandi baiatul.
-Vai ce plan bun!exclama Rose sarcastica. Intram acolo cotrobaim prin sertare ne prinde si ne exmatriculeaza!
-Rose... murmura Scor.
-Ce vrei?!?se rasti fata.
-Este singurul plan bun pe care il avem!
-Hmpf!pufni ea dispreţuitor.
-Are dreptate! Interveni James. Rose asta e cel mai bun plan!
-Bine.... asa facem! Stiu pe cineva care ne va ajuta! O cheama Emma. Este verisoara mea, sora lui Albus si James. Si este in anul 3(fata de la media).
-Bine! Ne intalnim aici in 5 minute! Ma duc sa imi iau pelerina invizibila si harta.
-Ok! Eu ma duc dupa Emma.
In 5 minute Rose s-a intors cu Emma si James cu pelerina si harta.
Dupa ce i-au explicat Emmei ce vor sa faca au intrat sub pelerina. Cand au ajuns in faţa biroului Al a spus:
-Deci, Rose si Scor stati de paza in fata usii. Daca vine incepeti sa strigati ,,Veniti?!?"ca si cum ati astepta pe cineva! Ati inteles?
Cei doi au dat afirmativ din cap si si-au ocupat pozitile.
-Noi restul hai sa dam bataie la cautat!sopti Al.
Au intrat si au inceput sa caute. Nimic nu era anormal totul arata ca un birou obisnuit.
-Hei fiti atenti aici!striga Nyx din capatul celalalt al biroului.
S-au adunat cu totii langa ea. In mana avea o scrisoare care suna asa:
Draga Filip,
Am ajuns la Hogwarts cu bine. Am vorbit cu Grayback si a spus ca planul nostru a mers perfect. Reacredinta si sotia lui sunt morti.
In acel moment ochii lui Scor s-au umplut de lacrimi. Au citit mai departe.
Acum mai ramane sa iau sange de la un Potter . Il voi prinde cu ceva pe unul dintre ei si îi voi da detentie. Atunci vei avea ultimil ingredient petru stii-tu-ce.
Semnat
Madalina Sleyn
-Oh doamne!facu Emma.
Fix in acel moment usa s-a deschis. In prag statea....Ha ha! Suspans! Am o idee: prima persoanaacare ghiceste cine e in pragul usii va primi un rol in carte! Lasati-mi raspunsul la comentarii! Dar fiti atenti: cine raspunde corect!;))) Va pup! Sper ca v-a placut capitolul!;))) nu uitati de like comment si alea alea!:)))
CITEȘTI
HARRY POTTER SI INTOARCEREA INTUNERICULUI
FanfictionHei! Ma numesc arina!Sunt o mare fana Harry Potter! As dori sa va spun ca asta e prima mea carte! Asa ca va rog sa mai aruncati un ochi! Fiecare vot comment sau vizualizare ma ajuta! Spor la citit!