12th time

277 42 1
                                    

-"Deci ce ai zice sa mergem undeva?"intreaba iar eu fericita dau repede din cap ca un mic copil.

Acesta zambeste la vederea mea si imi spune sa-l urmez.
In cateva minute ajungem la o cafenea linistită si aproape goală ceea ce este bine ,asa nimeni nu il va putea recunoaste.

Ne așezăm la o masa in colt, mai întunecată si ferită de lume.

-"Un shake de capsuni si pentru domnisoara?"spune si se uita la mine.

-"Acelasi lucru ,va rog."spun spre chelner.
-"Comanda va veni imediat."spune iar apoi pleaca.

-"Iti plac dulciurile?"intreaba acesta, fiind acelasi lucru pe care am vrut eu sa l intreb inainte sa deschidă el discuția.

-"Da sincer nu conteaza ce este, daca este dulce sau ciocolată pentru mine este mai mult decat perfect."spun si chelnerul de mai devreme ne aduce comanda.
Ii multumim amandoi apoi luam in acelasi timp o gura din băutură.

Zâmbesc la acest lucru si il privesc cum se uita pe geam in timp ce sorbea din shake.

-"Dar tie?"intreb in timp ce inca il priveam.

-"Mie ce?"intreaba el confuz.
Rad la faptul ca era total cu capul in nori si imi repet întrebarea mai detaliat.

-"Mai intrebat daca imi plac dulciurile acum te întrebam acelasi lucru si eu."spun calm spre el.

-"Corect,ei bine da imi plac as putea mânca oricand asa ceva."răspunde si mai soarbe din băutură.

-"De ce vrei sa ma cunosti?"intreaba si ma priveste atent.

-"Stiu ca poate iti va suna nebunesc dar nu stiu cum as putea sa-ti spun asta."zic si imi las capul in jos rusinata.

-"Haide Fighting! "Spune acesta ridicând pumnul spre mine incurajandu-ma.
Zâmbesc si iau o gura mare de aer.

-"Tu esti motivul pentru care sunt astazi aici acum."spun iar obraji imi ard.
Acesta prinde si el o culoare de roz in obraji lui albi ca spuma mari.

-"Ce vrei sa spui cu asta?"intreaba el cu capul in jos.

-"Inseamna ca tu ai devenit totul pentru mine din primul moment cand te-am vazut si cand nu mai aveam nimic."spun iar ochii ma inteapa stiind ca lacrimile isi fac aparitia.

-"Stiu ca poate ai auzit asta de la multe fane dar eu chiar țin la tine mult de tot ,pot spune ca te iubesc si chiar asta fac,stiu ca poate nu ma crezi crezând ca nu te cunosc si ca poate mint pentru ca esti un idol sau altceva dar nu e asa crede-ma te rog."spun si ii prind mana intra mea privindu l in ochii lui negri cu lacrimi in ochii.

-"Nu te rog sa simti ceva pentru mine pentru ca nu ar fi posibil dar vreau doar sa sti ca eu te iubesc cu adevarat, te iubesc pentru mintea ta colorată si simțul umorului, pentru sufletul tau curat si pur,pentru inima ta blândă si buna,pentru zâmbetul tau care ascunde atatea lucruri,pentru ochii tăi care m au cucerit din prima secunda,pentru dedicatia si pasiunea cu care iti traiesti visul,pentru munca grea pe care o depui in fiecare secunda,pentru ceea ce faci pentru fani tai,pentru versurile tale pline de adevar si sentimente,pentru absolut tot ce tu reprezinti,pentru intreaga ta fiinta."spun si abea atunci am realizat ca plangeam si ca lacrimile fierbinti isi faceau loc nestingherite pe obraji mei reci.

El se uita trist la mine si imi strange mana intra lui.

-"Te cred si sti, esti prima fata care imi spune asta."spune acesta uitandu-se la mine si stergandu-mi lacrimile.
Iar eu imi ridic capul pentru a privi băiatul care mi-a furat inima.

He✏min.yoongi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum