-"Stiu faza a fost atat de amuzantă atunci."spun dupa ce povestim întâmplări de mai bine de o ora.
-"Da dar fata lui a fost de neprețuit."continua si Namjoon.
-"Ya, incetati era o pedeapsă ce vrei!"spune Yoongi rusinat.
-"Dar erai atat de adorabil in rochie."spun si ii prind obraji acesta făcându se rosu in obraji la acțiunea mea.
-"Oo!"fac ceilalti băieți si acum imi dau seama de ce am facut si ma retrag repede fiind rosie si eu.
-"Scuze din impuls am actionat asa."spun inca rusinata.
-"Nu face nimic. "Spune si el cu mâinile pe obraji.
-"Ok acum haideți sa facem ceva ce spuneti?"intreaba J-Hope.
-"Sigur!"aproba toti.
-"Ce idee ai?"intreb eu.
-"Ce spuneti sa facem o bătălie culinară?"
-"Da mereu am vrut asta! "Spunem eu si Yoongi in acelasi timp.
Ne privim cateva secunde apoi începem sa râdem.-"Gasca ,nu avem cele necesare pentru a face mâncare!"striga Jin care a fost in bucătărie.
-"Mergem la shopping! "Striga Tae cu o voce pitigaiata si cu o mana in sold ca o diva.
Toți începem sa râdem cu lacrimi din cauza brunetului care era extrem de amuzant.
Dupa vreo 10 minute eram toți in fata unui supermarket si imi era de folos ținând cont ca nu aveam ce pune pe masa ,de azi incepand.
-"Ce luam?"intreb si ma uit cu ochii mari in magazinul mare.
-"De toate!"striga ei apoi iau 2 cărucioare si ne rasfiram printre raioane iar cosul nostru se umple destul de repede incepand cu lapte, făină pana la dulciuri si cipsuri de toate felurile.
-"Hei nu pune mana pe aia o sa il scapi!"spun spre Suga cand avea deja mâinile pline si vroia sa mai ia o punga de făină.
Ma îndrept repede sa il ajut dar ajung prea tarziu punga deja fiind imprastiata pe jos in jurul nostru fiind un nor alb ,făină fiind peste tot pe noi.
Ne uitam unul la altul făină fiindu i in par făcându l si mai drăguț decat era.
Parul lui rosu fiind acum cu urme albe.Iar parul meu sangeriu fiind de asemenea alb pe jumatate.
-"Cred ca e cazul sa strângem murdăria pe care am facut o ."spun de el ma prinde de mana si începem sa alergam.
-"Eu zic ca e timpul sa fugim pana nu ne prind!"spune si ma uit in spate si vad doi oamenii bine făcuți si îmbrăcați in negru.
-"Aa cu siguranta."exclam si ii prind mana mai bine fugind in continuare pana la iesirea din magazin si mai departe.
Dupa ceva timp ne oprim dupa ce vedem ca nu ne mai urmareste nimeni si ca strada este goală.
Abea atunci observ ca afara deja este semi intuneric iar in curand noaptea va trona peste oras.-"Cred ca am scapat."rosteste băiatul a carei mana inca o țineam.
Ma uit spre mâinile noastre iar inima incepe sa mi o ia la goana.
Sentimentele mele aproape ca imi dau un atac de cord dar incerc sa ma controlez dar nu sunt prea mândră de reusita caci esuez lamentabil iar fata imi devine rosie iar apoi simt cum corpul ma furnică.
-"Da ,imi pare rău."spun apoi imi retrag mana dintra lui.
-"De ce?"intreaba usor confuz.
-"Pentru ca te am pus in starea asta."raspund si ma întorc cu spatele.
CITEȘTI
He✏min.yoongi
FanficNu credeam vreodată ca vom ajunge impreuna dar se pare ca printr-un miracol sa intamplat. Imi aduc aminte ca de prima data cand l-am vazut ,l-am îndrăgit ,ochii lui fiind insa cei ce mi-au furat inima. L-am iubit de prima data dar nu credeam ca vom...