poglavlje 2

427 18 3
                                    


Imam li ja hrabrosti da mu pridjem? Kad je hrabrost u pitanju nema mi ravne, zasto onda sada zelim da se sakrijem u misiju rupu? Namestam hladnu facu kao da mi je svejedno. necu dozvoliti da bilo ko vidi moja osecanja. naucila sam tu lekciju pre tri godine. necu pruziti muskom rodu da vidi ponovo moje suze. ja, Mia Smit, postala sam kucka. samo jos da ubedim sebe u to i da budem kompletna. a ne, ja samo mogu da namestim hladan izraz lica sto je rezultat sati vezbanja provedenih ispred ogledala. silazim sa improvizovane bine i krecem u napad. on prati svaki moj pokret. podseca me na orla koji ceka svoj plen. u ovom slucaju ja sam taj plen. do sad ga nisam lepo pogledala, ali imam i sta da vidim. covek izgleda kao da je od noci napravljen. sav crn,crna kosa crne oci koje sjaje kao zvezde, unjima vidim zelju pozudu i nesto tako mracno da me jeza podilazi. osmeh mu je gresan, nakrivljen na jednu stranu gde otkriva ravne bele zube. usne pune za koje bi zene ubile. sve sam mu blize a njemu na licu sve veci osmeh.zasto mi se cini da me je ocekivao? kad sam mu skroz prisla uhvati me za kukove i pribi uz sebe. pocesmo da se mrdamo u ritmu samo nama znanom. krenu prema meni kao da ce da me poljubi, ja se ukocih, ali on u zadnjem trenu skrenu i sapne mi na uvoa.

"Nista manje nisam nisam ni ocekivao od njega".

"Molim, o cemu ti?"nasmeja se kao da ima neka tajna koju samo on zna.

"O tome da te je onaj krelac poslao da mi skrenes paznju, da bi on mogao da poprica sa Net"

"Nat" sad sam ja njega zbunila.

"Sta?"

"Nat, zove se Nat, bilo bi lepo da znas bar ime devojke sa kojom izlazis"

" Ha, ha, ha. Mala imas ostar jezik. Ali smiricemo ga mi vec. Nego kazi mi zasto mislis da izlazim sa njom" htedoh da mu odgovorim ali stvarno odkud mi to,jeste da mi je rekao Bob da ima nekog, ali on je samo zaljubljena budala koja ne vidi dalje od nosa. Ja licno nisam videla nikakvu bliskost osim da su dosli zajedno ali nisam ni gledala.

"Pa Bob misli da ste zajedno.."

"Seks kombinacija se ne racuna u vezu koliko ja znam"

"Znaci ona ti je seks kominabinacija, jeli grcki bogu"

" cujem li to ja sarkazam mila moja"

" kao prvo sarkazam je mi je srednje ime, a drugo nisam mila pogotovo ne tvoja."

"bices"

"molim"

"rekao sam bices"

"kako si samo siguran u sebe. znas li da takvi vecinom ostaju suva k.."

"da se nisi usudila da prostacis, ne lici jednom andjelu tako nesto"

" Ha, ha, ha mozda uspes sa tom slatkorecivoscu nesto da pojeb.."

"ovo ti je poslednje upozorenje, prebacicu te preko kolena, ili mozda imam bolju ideju da ti zacepim ta slatka usta" osmehnu se kao dame izaziva da pokusam. on se znaci tome nada. nece moci tako, barem ne kod mene. uzimam mu ruke sa svojih kukova i podizem. on se nasmeje pobedinicki, pokusam sto sladje da mu se osmehnem.

"pet minuta je isteklo" okrenem se na peti i ostavim ga zbunjenog.

ali ja se nadjem oci u oci sa Nat koja me pogledom strelja. ja samo dignem ruke u smislu omaklo mi se. Nat je devojka tamno smedje kose i ima pozamasne grudi, ustvari cela je pozamasna. to me dovodi u pitanje zasto je on sa njom kad moze da ima bilo koju drugu, ili mozda voli punije devojke. zasto je onda mene gledao tako pozudno. nisam neka debeljuca imam tek kilo dva viska na guzi i stomaku, ali to je sasvim neprimetno. vracam se na svoj "podijum" i pogledom trazim Boba ali od njega ni traga ni glasa. konobar mi donosi moj omiljen koktel "yesterday mistake" i pokazuje mi da je od onog crnog vraga i tad mi sine da ne znam ni kako se zove. zahvaljujem mu podizanjem case i okrenem se da potrazim neko poznato lice u guzvi ali nikog nema. nema veze ne treba mi niko da bi se ja zabavljala. Pocinje neka numera nabijena erotskim basom i meni je to dovoljno da pocnem da mesam i da se uvijam. narucujem opet koktel i osecam necije ruke na bokovima kako me privlace sebi. okrenem se i vidim jednog od momaka koji su mi napravili mesto za igranje. sad vec opustena od koktela ali ne i pijana pozovem i drugog iz nihove grupice. pocinjemo da igramo ja izmedju nih u sendvicu. osecam i od napred i od pozadi nabrekline nihovih pantalona. to mi daje samopouzdanje da smelije igram. stiglo mi je pice a konobar nesto sapnu momcima na uvo i oni se izvinjavajuce osmehu i odu od mene. ispijam polako pice i igram. prilazi mi neki plavusan i pocinje da igra kao navijen oko mene, meni je to tako slatko ali ne pridruzujem mu se. gledajuci po gomili Boba kako se probija,znam da ce da dodje do mene pa sklanjam pogled na onog Adonisa koji ne skida pogled sa mene dok mu Nat nesto prica.  U tom trenutku stize do mene Bob.

"Mia nastavljamo zurku kod mene ajde idemo."

"necu, samo da popijem ovo i idem kuci, prva sam smena"

"ajde ne zezaj i pitao me jedan decko za tebe"

"Bob dosta mi je tvojih planova i smicalica, necu da idem"

" Mia molim te, dolaze i Nat i William" znaci William je ime za ono bozanstvo. zasto je meni uopste bitno njegovo ime ili uopste bilo sta u vezi njega. ali jeste. mozda je to zbog onog mracnog pogleda. hvatam sebe kako govorim da idem. izlazeci iz kafica nalazim konobara i pruzam mu pare za pica ali on odbija.

"decko iz zadnjeg separea je platio vas racun"

"molim? ne zelim to. molim te naplati mi moj racun. boli me uvo sto je on platio. shati to kao baksis od njega"

"A ne,ne. dobio sam vise nego celi mesec samo zato sto sam oterao one momke od tebe" stade kao da se setio da nije smeo to da mi kaze. onda se nasmeja izvinjavajuci i okrenu da odnese pice nekom gostu. znaci tako cemo da se igramo. sad je moj potez. krenula sam prema autu u koji je usao Bob, ali je seo na zadnje sediste. ostalo je samo vozacko i suvozacko sediste slobodno iako je njih cetvoro pozadi selo. sizem do auta i vrata mi otvara smedjokosi, visok decko. u to trenutku nas osvetljavaju farovi necijih kola, okrenem se i imam sta da vidim. Bozanstvo zvano William, njegov drug, Nat  i ona druga su u autu. okrenem se ovom slatkom momku stavim mu ruke na zategnut stomak i pridjem polako i poljubim u obraz zavodnicki ga gledajuci. iz transa nas trgne sirena auta iza nas. pogledam iza, vidim da se bozanstvo namracilo i da steze volan tako jako da su mu zlobovi pobeleli. udjem u auto i kroz prozor se osmehnem Williamu pa mu namignem. sedjokosi udje na vozacko mesto i krene da upali ali cuje se besno turiranje motara auta naspram nas. jos jace se osmehnem.



Moja greskaWhere stories live. Discover now