poglavlje 1

1K 18 0
                                    


zvr, zvr, zvr...

cujem telefon, neko je bas navalio da me dobije. Javila bi se samo da znam gde je to prokleto cudo.  Zanemarujem ga, okrecem se na drugu stranu i pokusavam da ponovo zaspim.

zvr, zvr, zvr...

Ne verujem da je neko tako dosadan. Dizem se i prevrcem stvari koje sam skinula kad sam dosla iz skole. Najzad ga nadjem. "Halo". "Mia, pobogu gde si ti? Sto se ne javljas? Zabrinjavas me." "Zdravo Bob, ja sam dobro ti? Bas mi je milo da si pozvao jer me nisi uopste probudio kako ti je to palo na pamet". " Mia dosta sarkazma nego dovlaci dupe Aleku je rodjendan, slavi ga u Apisu da si se nacrtala tamo". "Bob zajebavas li ti to mene. Nisam raspolozena da zivim kamoli za zurku. zato ne racunaj namene. ljubim te. caoooo.." " Da se nisi us..." spustam mu slusalicu.

zvr, zvr, zvr...

Bob necu da idem na prokletu zurku, spava mi se, umorna sam...

Molim te tamo ce biti Nat sa novim momkom.

I sta to ima samnom? da necu mozda ja da je za kosu odvucem od njega?? to je tvoj problem sam ga resavaj.

Zar je moguce da si tako okrutna, zovem te da budes uz mene, uz to i da te izvucem iz te rupe u koju si se zavukla.

Alooo cujes li ti mene, UMORNA SAM..

Ne lazi nego te mrzi da dignes dupe iz kreveta.

Nije tako...

Jeste, jeste.

kad vec znas , zasto me zoves?

zato sto te volim i zato sto mi treba tvoje drustvo.

Sad ti ne lazi, ima nesto sto mi tajis. jesam li u pravu?

 ponekad si za plavusu i previse pametna.

glupane ja nisam prava plavusa a sta smeras?

ovako cemo dodji do mene da ti ispricam i zajedno cemo na zurku. moze?

ok. ali bolje bi ti bilo da je neki dobar plan da ne bude dzab da sam ustajala iz toplog mekanog kreveta. JASNO?

daaa. za koliko si kod mene?

za pola sata.

ok vidimo se.

prekidam i bacam telefon na jastuk i ustajem. na brzinu se tusiram kosu ne perem jutros sam. obacim iscepane farmerice i obicnu crnu majcu i starke. a onda se setim da je Apis elitni kafic i brzo menam obucu skidam svoje udobne starke i obuvam crne vrtoglave, neudobne salonke. uzimam kaput i krecem napolje ali stanem u hodniku kad uzledam svoje bledo mrtvacko lice. vracam se u kupatilo i nanosim malo pudera,ajlajner i maskaru. izlazim iz stana i zakljucavam. u obliznji diskont kupujem viski i nastavljam do Boba.

kod njega je stan pun. tu je Alek,negova sestra, njena drugarica i Bob. ulazim i javljam im se a Boba odvodim u kuhinju i pitam ga odakle oni. on slegne ramenima i kaze da su odlucili da dodju po njega pa svi zajedno da idu ali su cekali i nju pa sad mogu da krenu.

krecemo ali meni je nesto sumnjivo, nesto mi taji Bob.  nema veze, saznacu sta je.

Stizemo u Apis lokal je pun osim dva separea. konobar nas vodi do njih i vidim da su rezervisani. smestamo se u prvi i odatle imamo pogled na ceo kafic. narucujemo pivo i pocinjemoglupe teme. uskoro stize jos ljudi svi u nas separe sedaju i ja se pitam za koga li je onaj drugi. a odgovor dobijam za nekoliko kad se pojave dva para. devojke znam ali momke ne. to su Nat i Mina.one se pozdravljaju sa svima i produzavaju a momci pruzise svima ruke osim meni i curi pored mene.

kako je to ne vaspitano, sapce mi cura pored mene, osnovno vaspitanje je ako ne znas osobu bar se upoznas.

nema veze , nebitni su. opusti se i uzivaj. idem do toaleta oces samnom. ona odmahuje glavom.

jedva izadjem od toliko ljudi u separeu ali nekako uspem. uputim se prema zenskom toaletu ali imam osecaj da mi neko probada ledja pogledom. ne okrecem se  sigurno je neki alkos kome je samo da nesto navata nocas, ne zelim da mu dam povod da misi da sam zainteresovana.

ulazim u prepun WC i odlucujem samo da operem ruke i proverim sminku koja je  skoro neprimetna. povlacim malo deblju liniju alajnerom niz kapke. stavim malo karmina  boje fuksije i izlazim. vracajuci se primetim da privlacim dosta muskih pogleda. i vec znam zasto " nova sam koka u ovom kokosinjcu". Probijam se kroz guzvu i kad stignem do mog drustva vidim neka nova lica i da su mi zauzeli mesto. Uzimam svoje pivo, stajem na prolaz i gledam ljude i parove kako se vrte i igraju pa pocinjem i ja da igram. momci iz separea preko puta naseg pomeraju sto prema sebi i prave mi mali podijum za igru. zahvaljujem im jednim osmehom i stajem tu. osecam nelagodu jer znam da  mi bulje u dupe. Samo sklopim oci, pocinjem da njisem kukovima u ritmu muzike i kilometrima sam daleko u mislima. posle nekog vremena otvaram oci i vidim Boba kako gleda u Nat tad skrenu pogled i uhvati moj. Pridje mi i kaze "vreme je za plan" ka vidi da ga upitno gledam on pocrveni i poce da muca.

" Znas Mia koliko volim Nat pa... sam mislio... da ti odvuces paznju... onom njenom... da.. ja porazgovaram sa.. njom.."

"MOLIM" on se zajebava. Ne, nemoguce da on mene hoce da iskoristi da ja muvam nekog momka da bi on doso do nje.

"NE DOLAZI U OBZIR"

"Molim te Mia, smo hocu da razgovaram sa njom,nece da mi se javi kad je zovem, ne odgovara mi na poruke. Samo pet minuta, moolim te" pogleda me kao ranjeno stene. uf.

"Koji je od one dvojice?" na licu mu se pojavi olaksanje.

"Onaj u crnoj kosulji sto nas gleda."ja digoh pogled i sretnem se sa crnim ocima toliko prodornim da imam osecaj da vidi moju dusu.

Moja greskaWhere stories live. Discover now