1 (D)

53 7 0
                                    

Sabah gözlerimi yavaşça açtığım da gözüme gelen güneş ışığı ile geri kapatmam bir oldu. Biraz daha uzanıp gözlerimin ışığa alışmasını bekledim. Eskisi gibi kamaşmadığını fark ettiğim de ayaklarımı yatağımdan aşağı sarkıtıp çıplak ayaklarımla soğuk zemine bastım. Yavaşça ayağa kalktım. Dizimin bir karış üstünde ki kesik sızladığın da yüzümü buruşturdum.

Tekrar yatağıma oturup pijamamı sızlayan yere kadar sıyırıp incelemeye başladım. Üzerinden sadece bir akşam geçmesine rağmen dün jiletle kestiğim yer kabuk tutmuştu. Uzun tırnaklarımı derimin üstünde gezindirmeye başladım. Bir süre sonra tırnaklarımı derime bastırıp yukarı çıkmaya başladım. Kasıklarıma geldiğimde elimi yatağıma koydum ve bacağımın kızarmasını zevkle izledim. Belirgin bir şekilde dört kırmızı çizgi gördüğümde pijamamı geri indirdim. Tekrar ayağa kalktım. Yavaş adımlarla banyoya giderken az önce çizdiğim bacağım acıyordu. Ama bu bana zevk verdiği için durmadan yoluma devam ettim.

Rutin işlerimi halledip aynanın karşısına geçtim. Üstümde sporcu atleti olduğu için köprücük kemiğimin üstündeki dövme gözüküyordu. Musluğa eğilip sert bir şekilde yüzümü yıkadım. Avuçlarımda ki suyu sertçe yüzüme vururken çoğu damlalar ya dirseklerimden ya da boynumdan akıyordu. Suyu kapatıp tekrar kendime baktım. Mazoşist kıza. Kedine zarar vermekten zevk alan kıza. Elimi kaldırıp köprücük kemiğimin üstündeki pain yazısını parmaklarım ile orada kalmış su damlacıklarını sildim. 

Ayaklarımı yere sürterek odama geçtim. Okul kıyafetlerimin siyah olması işime yarıyordu. Vücudum da ki herhangi bir yara kanadığında gözükmüyordu. Siyah arkadaşım beyaz ise sevmediğim arkadaşım. Gece dostum gündüz ise düşmanım.  Gece renginde ki kıyafetlerimi giyip topuzumu açtım. Ellerimle şekil verdim. Çalışma masamın üzerinden işime yarayacağını tahmin ettiğim bir kaç defter ve kitap alıp odamın bir köşesine fırlattığım çantamı alıp içine elimdeki defterleri tıktım. Hafif olan çantayı tek omzuma takıp odamdan çıktım. Yeni berbat bir güne merhaba de Dolunay.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm OrtağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin