146

20 3 0
                                    





Taylor Swift, Instagram'da Türk bir hayranının fotoğrafını beğendi:

bestdress_fearless13: "Taylor seni çook seviyorum sen benim her şeyimsin ve bana çok fazla şey öğretiyorsun ve sen şimdiye kadar sahip olduğum en iyi şeysin ve seni çok seviyorum lütfen bunu oku ve seni çok sevdiğimi anla ve en büyük hayalim seninle tanışmak biliyorum bir gün seninle tanışacağım ama ne zaman? Sen şimdiye kadar tanıştığım en uzun ve iyi arkadaşımsın. Ben Türkiye'de yaşıyorum. Ve sen benim şimdiye kadar hiç sahip olmadığım ama her zaman istediğim ablamsın. Ve ben ablamla tanışmak istiyorum. Yani LÜTFEN Türkiye'ye gel. Seni beklemekten yoruldum ama seni çok seviyorum, sen benim ilham kaynağımsın, hayatımsın, her şeyimsin, meleğimsin ve seni sonsuza dek ve her zaman seveceğim, sen benim ablamsın Uzun ve zor bir günden sonra senin kocaman gülümsemeni görmek, şarkılarını dinlemek beni daha iyi hissettiriyor HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER sen benim küçük prensesimsin, ben seninle büyüyorum. Eğer bunu okursan seni çok sevdiğimi anla ama tekrar söylüyorum SENİ SEVİYORUM ÇİKOLATAM, TATLIM.




****

Ben medyaya ekledim hangi fotoğrafını Beğendiğini ama size linkini de bırakıyorum. Bakmak isteyenler ↓↓↓

http://instagram.com/p/qnAv0xjorC/

TAYLOR SWİFT BİLİNMEYENLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin