Bugün 28 Mayıs
Galiba seninle son kez konuştuk. Neyse ben yine başlıyorum bi yerden.
İlk başlarda seni gördüm kapıdan çıkmıştın aslında ilk görüşte aşklara inanmazdım. Kim inanır ki saçma . Derdim hep işte öyle sonra elim ayağım titreme başladı seni ilk gördüğüm gün. Önüme gelen tanımadığım bi arkadaşa 'kanka ben aşık oldum dedim' ne oldu kim falan derken ben gittim en güvendiğim kişiye söyledim. Öyle masum seviyordum ki başkasıyla konuşmanı bile kaldıramıyordum. Seni sen bilmeden kıskanmıştım. Saçma ya. Her neyse bazen göz göze geldiğimiz de huzuru tatmıştım. Evet bu duyguyu ilk kez hissettim. Sonra kardeşim dediğim bi kız aramızı yaptı. Sevdim baya baya yeri geldi bağırdık yeri geldi kıskandık. Biz sanki birbirimizi bulmuş gibiydik. Sonra buluştuk yanımıza ikimizin de KARDEŞİM diyen kız geldi yanında ilk kez bi erkeğin elini tuttum ilk kez. Ama sen zamanla ilkin ne olduğunu bilemedin. Zaman geçti gittikçe bağlandım...
Ben bağlandıkca sen uzaklaştın. Sanki başta kollarında huzur bakışlarında huzur bulduğum sevgilim gitmiş yerine daha değişik kişi gelmişti. Evet, sevmiştim çok sevmiştim. Baya ayrılıp çıkmaya başlamıştık, 100 kere gelsen yine de kabul ederdim o derece seviyordum. O mis kokunun sindiği tshırt sonra dersane günü üşüdüğüm için ceketini bana vermiştin sonra aldığında kokun sinmiş diye koklayıp sarılmıştık. Biliyorum kim o seni sevmedi dese de sevdin sen beni biliyorum. Çok yaktık birbirimizin canını. Çok kıskandık. Belki de bu yüzden kaybettik. Neyse ben mutluyum. Mutlu olmak zorundayım.
Şuan senin hayatında birisi var. Mutlusun.
Ben? Öyle hayatımda kimse yok her günü seni beklemekle geçiriyorum. Her sabah belki bu gün geri döner belki de yarın sabah diyip mutlu bi sabahla başlıyorum.
Sonra..
Seni o kızla konuşuyor görünce, herşey bitiyor. Sınava gireceksem sınav berbat geçiyor derste düşünüp duruyorum. Neden lan ben bu hale nasıl geldim. Nasıl!
İnsan bi düşünür aklına gelir bana sarıldığın an söylediklerin kokum kirpiklerini nasıl sevişim sana nasıl değer vermem falan..
Ben neden başkasıyla olamıyorum?
Sen mi gerçekten sevdin ben mi ?
Seni ben mi sürükledim canımı bu kadar acıtmaya?
Ne bileyim dedim ya çok masum sevdim, çok masum baktın, çok masumca sarıldık...
O değil de; kokun çok mu ucuzdu? Her erkeklerde aynı koku.. Çok mu acizdin kendini başkalarına aşkım diyerek avutucak kadar?
Neyse bunları sana dedim de, İNANMA.
Şaka yaptım lan. Kimsenin sana benzediği yok hadi bi tırnağının ucu olsa o bile olamıyor. Kimse...
O değil de, geceleri nefesim kesiliyor dışarıya zor atıyorum kendimi. Niye anlatıyorum? Sen bunu okumıcaksın okusan bile umrunda olmayacak..
Kısaca; çok masumduk.
Çabuk başkalarına kandın, ben yeminimi tuttum..
Hala seni bekliyorum.
Her gün, her gece seninle hayaller kurup.
Her sabah senin kokunun sındiği tshırtla uyanıyorum...
Sana mutluluklar sevdiğim. Bu son yazım.. Mutluluklar...