Pov: Summer
Over facking 1 minuut gaat de bel, maar nee volgens Mr.Cuppen mag je pas gaan na de bel. Wtf kun je leren in 1 facking kut minuutje!? Maar oké... Ik doe maar alvast de deur open.
"En waar denk jij naar toe te gaan!?"
Biep
"O sorry meneer die vraag kan ik nu niet beantwoorden, de bel is namelijk al gegaan"
Mr.Cuppen kijkt me woedend aan en ik kijk woedend terug. Hij is soms ook zo vervelend! Echt hoe is hij nog niet ontslagen!? Als ik de deur opentrek zie ik een massa van mensen voor me lopen. Iedereen loopt door elkaar heen naar het volgende lesuur. Ik weet eigenlijk niet welke les ik nu heb, dus volg ik me kut klasje. Onderweg bots ik tegen een één of ander jochie.
"GODVER DE TERING KUN JIJ NIET FF UIT JE"
Hij kijkt me aan en nu pas zie ik zijn gezicht. Hij heeft blauwe ogen, een getinte huid en bruin dik haar. Zijn lippen zijn zo dik en zacht, het lijken wel kussentjes. Hij heeft een strakke kaaklijn en spant hem steeds aan.
"O sorry, ik zag je niet staan!"
"Maak niet uit joh, het is ook zo druk hier altijd"
Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en hij vraagt wat.
"Dus?"
"Uhm zei je wat? Sorry wat zei je?"
"Heb ik je pijn gedaan??"
"Nee het gaat al :)"
Hij zegt dat zijn les weer begint en loopt verder. Ik kijk om me heen en zie een lege gang. Mijn klas is naar het volgende lesuur gegaan. 1 probleem...Wat was het lesuur!? Ik zou me klas gaan volgen maar ik ben me klas dus kwijtgeraakt. Lekker dan.... Ik loop wel langs alle lokalen totdat ik 4aqu weer zie. Yes! We hebben blijkbaar wiskunde. Ik ga snel naast Lizzy zitten en zeg dat ik FF naar de wc moest. Tijdens wiskunde denk ik de hele tijd aan "hem". Ik weet zijn naam niet eens. Na dit lesuur zijn we eindelijk uit en kan ik naar huis!!
Biep
FREEDOM!! WE ZIJN VRIJJJJ! Ik ren Door de gangen naar mijn fiets en ik bots vandaag al voor de 2e keer tegen iemand aan. Ik kijk omhoog en kijk in de mooie blauwe ogen die ik herken. Het is dezelfde jongen!!
JE LEEST
Be my BOYFRIEND♡
RomanceDit verhaal gaat over echte liefde wat je kunt vinden op school. Je liefde van je leven is dichterbij dan je denkt WARNING: dit verhaal is cliché af.