Hij kijkt me aan en ik kijk terug. Ik weet nog steeds niet zijn naam.
"Hoe heet jij eigenlijk?"
"Zach en jij?"
"Ik ben Summer:)"
Wat moet ik nu zeggen hoe the fack moet dit. In films gaat dit altijd zo makkelijk. Zach geeft me een knipoog een schrijft me een briefje. Er staat:
Heey Summer
Ik vroeg me af of je misschien een keer wilde afspreken?
0654876920
Xx Zach♡O blijkbaar gaat het dus wel zo makkelijk. Ik twijfel. Moet ik hem een keer gaan appen? Nee dan lijk ik desperate. MAAR HIJ IS ZO KNAP. Oké nee stop ik ken hem niet eens. Misschien is een afspraak om elkaar beter te leren kennen wel leuk ja. Ik app hem morgen wel, nu moet ik écht naar huis.
"MAMMIEEEE BEN THUIS!"
"Hey schat, leuke dag gehad?"
"Ja, jeweetzelf school enzo....dat is nooit leuk"
"Dat zeg je nu, wacht maar. Maar schat we gaan zo eten oké?"
"Is goed!"
Ughh nu kan ik eindelijk deze zware rugzak leeg dumpen. Echt niet normaal school these days. Het briefje vliegt uit de rugzak. Ik kijk ernaar en twijfel. Zal ik hem dan toch maar nu appen? Ach wat heb ik te verliezen.
Hey Zach toch?
Uhm ja het lijkt me eigenlijk wel leuk een afspraakje:) Wanneer komt het voor jouw het beste uit?
Xx Summer van school hihiZo nu nog wachten op een antwoord... Ugh hoelang duurt het om een apje te lezen en te beantwoorden. Nou ja ik kijk ondertussen wel wat YouTube in de tussentijd. Omg Nathan heeft een nieuwe video gepost! En Gio! En Ties!
Bing
OMG dat is Zach!
Heyy Summer😏😏
I'll pick you up at 4pm after school tomorrow. Be there for a suprise!
Xx ZachOmg Zach is zo leuk. Hij heeft gewoon een verassing voor me.
"SUM eten!!!"
"Kom al mam!"
Eindelijk klaar met eten nu kan ik naar bed want ben facking moe vandaag.
TUUT TUUT TUUT
"GODVER DE TERING KUT WEKKER!"
Lekker dan ben ik ongesteld terwijl m'n volgende lesuur gym is. Fuck we hebben geen maandverband meer thuis. Oké Fuck my life right now. Like for real!? Ach ja Lizzy heeft vast nog wel van gisteren.
Fietsend naar school luister ik de nieuwe single van B-Brave. Omg ik hou van Samuel. Zijn stem js gewoon zo perfect😭❤. O Fuck ik raak helemaal afgeleid de bel gaat over 5 minuten en ik zit hier zingend op de fiets. Yes! Ik ben eindelijk binnen! Vandaag heb ik gewoon een Date met Zach ik kan het niet geloven. Ik heb niet iets speciaals aangedaan, want dat is te obvious. Ik zit snel naast Lizzy en luister naar mijn Frans docent.
Na school is het half 4. Ik heb nog een half uur te gaan en dan is de date met Zach! Wat moet ik nu doen? Ach ik ga wel even naar de mediatheek. Op dat moment houd iemand me van achter tegen en bind een blinddoek om m'n ogen. Ik hoor een warme stem. Het is Zach!
JE LEEST
Be my BOYFRIEND♡
RomanceDit verhaal gaat over echte liefde wat je kunt vinden op school. Je liefde van je leven is dichterbij dan je denkt WARNING: dit verhaal is cliché af.