Rozdział 21

534 41 4
                                    

Użytkownik @Harry_Styles zamieścił twetta

@Harry_Styles History.

Odpowiedź użytkownikowi @Harry_Styles

@Harry_Styles Poświęciłeś się powiem ci.. Że na prawdę nikt o tym nie wiedział.. A twoja radość.. Wymiekam Stary..

@Harry_Styles Powinieneś pisać opowiadania..Tak wiele emocji przelałes... Tak się rozpłakałam.. Że śmiechu że tak dużo napisałeś... Poezja..

@Harry_Styles Jestem dumna że umiesz pisać.. Ale nie mogę dużo wymagac...Twoje słownictwo widać jest Ograniczone...

@Harry_Styles Kiedy skończyłaś szkołe?? Było to dawno? Widać po tym wpisie.. Twój opis przeżyć... W ogóle widziałaś to wideo...???

@Harry_Styles I ta twoja kropka nienawiści.. Jak ja do ciebie piszę używam przynajmniej uczuć!! I dwie kropki.. Ale po co marnować palce prawda??

@Harry_Styles No jeszcze by cię ręką rozbolała jakbyś coś więcej napisał...Mózg już cię boli??

@Harry_Styles A podstawowe pytanie ty masz mózg??

@Harry_Styles Zetnij te włosy!

@Harry_Styles Jestem zaskoczona Styles.. Nowe buty! Zaszalałeś Koleś.. A już myślałam że cię nie stać... Choć powiem ci że buty z "Perfekt" są podobne"

@Harry_Styles Zamówiłam ci fryzjera.. Masz na jutro.. Bo te włosy to tylko wpisać na listę UNESKO a później je ściąć i zapomnieć o całej sprawie..

@Harry_Styles
Ten układ taneczny...
Zasługuje na Nagrodę powiem ci..

Ala Grecka Sirtaki...
Tylko chyba trochę nie wyszedł..

@Harry_Styles Ja wiem że w twoim nowym "zawodzie" trzeba być roznagliżowanym, ale zamiast rozpinać koszulę kurwa do brzucha+

@Harry_Styles + trzeba było stać nago..Więcej klijętów byś miał.. I byś zarobił więcej.. Bo już cię na nowy dom w Londynie nie stać..

@Harry_Styles Co ty kurwa piłeś przed tym teledyskiem?! Albo cpałeś !?? Bo obijasz się o każdego.. Zmień dilera Stary...!! Jeszcze te tańce...+

@Harry_Styles
+ ćpaliście misio Żelki??
Ogarnij się no..
Jak ty się zachowujesz!!
Dzieci to oglądają..
TO RODZINNE SHOW..
Niby dorośli!
Yhym..

@Harry_Styles Zamówiłam ci już wizytę u :

-Fryzjera.
-Seksuologa.
-Psychiatry.
Wisisz mi kasę Styles!!
Ah zapmniałam...+

@Harry_Styles +Ciebie nawet na buty nie stać!!

@Harry_Styles A i przekaż Horanowi żeby wyciągnął ręce z kieszeni!! Jak do nas śpiewa!! Nikt go nie uczył że do kobiet z szacunkiem!!!

---




That you make me strong..H.SOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz