Çok güvenirsiniz,bağlanırsınız.Geleceğinizi onunla hayal edersiniz.Konuşursunuz.Çok konuşursunuz.Herşeyinizi zayıf noktalarınızı bilecek kadar çok konuşursunuz.Yıllarca konuşursunuz.Sonra,sonra biter.Herşeyin bir gün bittiği gibi.Hayallerde suya düşüp,biter. Umutlar da hayaller gibi...Kalp ise kırılır bir kenara fırlatılır.Bir muz kabuğu gibi sonra biri basar üstüne kayar düşer.O bastığı kişi seni sevendir aslında.Ve sen yaralandığın gibi yaralarsın onuda. Kalbinin üstüne basmasına izin verirsin.Basar,kayar,düşer ve oda artık bir yaralı olup hayatına devam eder.Senin yaşama tutunduğun gibi.Ve bir çok kişi basar kalbinin üstüne.Hepsinde de aynı hikaye.Sen? Kendi kalbini attıktan sonra kalbinin üstüne basanlarının da kalbini fırlatırsın. Farkında değilsin ama onlarında eskiden senin gibi hiç bir suçu yoktu.Onlar temizdi,saftı kendinle birlikte kirlettin.Sen? Kalbini atarken,tüm iyi niyetleri,düşüncelerini,davranışlarını da attın.Kötü biri oldun.İçten içe buna seni hayat zorladı.Kendisi gibi olmanı istedi.Oldun...Mutlu da oldun aslında.Canın yanmadı ama çok can yaktın.Hayal kurmadın ama çok hayal kurdurttun.İntihara teşebbüs ettin ama devamını getirmedin,getirttirdin.Sen, içindeki kötüyü uyandırıp,iyi insanı öldürdün.Her iyiliğin içinde bir kötülük vardır.Sözünü onaylattırdın.Sen? Sen yaşattıklarını hak ettin.Şimdi ağlaman neye yarar ? Erkekler çaresizlikten ağlar derler.Sen? Çaresizlikten değilde pişmanlıktan ağla.Ya da pişmanlığı dindiremediğin için ağla.
Sen, o suya düşen umutlarına,hayallerine,ideallerine ağla.Sen, ölen ablan için, sen yaşattırdıkların için ağla.Sen, geleceğini yaktığın için ağla.
Birileride seni bir yerlerde izliyor olsun gizlice,
Şunu bil iyice !
Az kaldı iki metrekarelik gireceğin yere.
Az kaldı buluşacağın kişi ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şairin Kan Damlaları
PoetryOnun için üzülmemen,onu düşünmemen,onu hayatından silmen gerekir.Gerekeni yapanlar hayatlarını son derece mutlu bir şekilde yaşayabilir.Peki ya bizler ? gerekeni yapamayanlar kendilerini şiirlerin,kitapların,filmlerin içinde kaybettirirler. Gelin g...