kim??

34 7 0
                                    

Yanımda sedat vardı ben ömerin beklerken sedat vardı.

-sedat git buradan

-gidemem hala seni seviyorum güneş

-ben evliyim ve ömeri seviyorum

-canını yakacaklar yapma ne olur

-sen o gün bittin sedat o kızın elini tutarken beni aldatırken ...canımı kimse yakamaz benim sevgim herseyime yeter git buradan

-peki

Dedi ve ayrıldı bende koşarak içeri gittim yatak odasına girdiğimde ömer yoktu .sağa sola baktım paltosunun ve ayakkabısının olmadığını gördüm acaba nereye gitmiştiki yoksa beni görmüsmüydü .üff kesin gördü tanrım ben ne yapacağım şimdi derken aklıma telefon geldi aradım açmadı tekrar tekrar derken telefonunu kapattı .sonra arkamdan biri ağzımı kapattı bayılmıştım ....

Ömerin ağzından

Güneş çok mutsuz olmuştu yorgun olmamdan ama elimden gelen birşey yoktu .uykum vardı odaya girdim yatağa kendimi attım tam o sırada kapı sesini duydum .güneş çıkmıştı dışarıya heralde diye pencereye baktım parkta oturuyordu sırımsıklak olmuştu yanına gitmek için yelkendigimde yanında sedatı gördüm sedatın yanına oturmasına dayanamadım çıktım gittim .benim karım nasıl yapardı bunu bana dayanamadım bara gittim.sarhoş olmuştum baya bir içtim çok kızgındım güneşe tam o sırada bir kız geldi yanıma kızı itirsem de gitmiyordu Sürtük ,sözde kızgınlıkla onunla olacaktım .tam gitti derken beni öptü ittirdim sonra güzel bir tokat attı salak ya hem öpüyor hem de tokat atıyor dua et sarhoşum yoksa seni evire çevire döverdim .oradan çıktım bütün paramı oraya vermiştim annem gile gitsem eve olmazlardı ,bu soğukta dışarıda da kalınmaz en iyisi eve gitmekti .sallana sallana eve gittim .evin kapısı açıktı ben o kafayla uyumuş kalmışım zaten sabah 10 da kendime gelebildim ama yanımda güneş yoktu.neredeydi acaba ondan daha önemli si ben bunu nasıl anlatacaktım...

GÜNEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin