Yurdun kapısından hızla çıktı. Beni elinde sıkı sıkı tutuyordu. Koşarak oradan uzaklaştı. Ertesi gün sabah Suho çekmeceyi açtığında beni görememiş olmalıydı ki yurdun kapısından koşar adımlarla arabaya bindi. Beni kaçıran maskeli siyah saçlı çocuk arabayla onu takip etmeye başladı. Suho endişeli bir şekilde bankaya girdi. Biz de oradaydık.
Bankadaki kadından hesap geçmişini istedikten sonra telefonla konuşuyordu. "Chanyeol peki yüzünü görebildin mi?" Diye bağırıyordu.
Gece kapıdan kaçarken ayak sesleri ondan geliyormuş demek ki. Her neyse o sırada Suho etrafta kimliğini gösterdi ve;
-Ben Kim JunMyeon sizden sadece bir dakikanızı istiyorum. Kredi kartım dün gece evime giren biri tarafından çalındı. Size yalvarıyorum lütfen eğer bulursanız bana herhangi bir yerden bana ulaşın. Lütfen bana yar-
Beni alan adam kalabalığın arasından sıyrılarak kapıya ulaşmıştı bunu gören güvenlikler kapıları otomatik olarak kitlemişti. Alarm ötüyordu. Suho kapının orada ki siyah saçlı maskeli adamı görünce peşinden gitmişti.
-Hey hey bir dakika.
Adam durmamakta ısrarcıydı. Arka kapıyı kullandı. Koşarak arabasına bindi. Arkasından Suho da koşarak arabasına bindi. Amerikan filmlerini aratmıyan koşuşturma sonrasında ara sokakta ki eski bir otele geldik. Adam arabadan indi ve otelin içindeki kolidorlardan yukarı doğru koştu. Suho da peşinden adamı takip ediyordu. Adam bir odaya girdi ve camın önüne geçti. Kaçıcak gibiydi. Suho da arkasından o odaya girdi. Adamın amacı kartı ele geçirmek değildi eğer öyle olsaydı. Çoktan içinde ki parayı çekerdi.
Oda da karşı karşıya kaldılar. Suho derin bir nefes verdi. Adam ağzına taktığı maskeyi çıkarttı. Karşısın da ona şaşkınlıkla bakan Suho ya gülümsedi ve;
-Beni mi görmek istedin? Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUHO'NUN LİMİTSİZ KARTI
FanfictionHerkes merak etmiş olmalı beni. Ben; Suho'nun biricik minicik siyah mı siyah cezbedici "Limitsiz Kartı" YAKINDA HEPİNİZ BENİ DAHA YAKINDAN TANIYACAKTIR...