Karşısındakine baktı.
Uykulu gibi olan göz yapısı ve tatlı bir tonda olan kahverengi renkleri o kadar masumduki... Jun Myeon o an bütün yadıklarını unutmuştu.
Boğazını temizleyerek-
-Sen! Aissh kredi kartımı geri vermezsen seni...#$/@&#&?!
-Bay Jun Money kredi kartını almak istiyorsan denemelisin.
Jun Myeon ona doğru ilerlerken o odanın içerisinde geri geri gidiyordu. Aniden arkasında ki yatağı farkedemeyince yatağa düşmüştü ve Jun Myeon da üzerine
Uzun süre birbirlerine bakıp kaldılar.
O Jun Myeon u etkilemişti. Aniden Jun Myeonun gözleri elindeki karta kaymıştı. Elinde hızla çekip almıştı beni eline.
Jun Myeon yataktan kalkıp odadan dışarı çıkmıştı. Asansöre binip otelin giriş kapısından yani geldiği yerden çıkmıştı. Arabasına binip evinin yolunu tutmuştu. Kırmızı ışıklarda durduğunda halen onu düşünüyordu.
Araba kornaları çalınca Jun Myeon titreyerek kendine gelmişti.
*******************************
Odasında oturup kartını incelerken ucuz yapoştırıcı kokusunu alıp ksrtın arkasına baktı kağıtta;
0086***-**-**
Bir gün bunun olacağını biliyordum. Lütfen beni ara, Kim JunMyeon.
Jun Myeon tam eline telefonunu aldığında odanın kapısının çaldığını fark edince telefonu hemen saklamıştı.
Boğazını temizleyip;
-Öhöhm Gir.
Gelen Chanyeol du.
-Hyung iyi misin? Anlatmak ister misin?
-Ben iyiyim ve halen ne olduğunu anlayamadım. Beni tanıyor ve yüzü nir yerden tanıdık geliyor.
-Hyung eğer birşeyler hatırlarsan bunu benimle mutlaka paylaş.
Kafa sallamakla yetindikten sonra Chanyeol odadan çıkmıştı.
Jun Myeon eline telefonu alıp numaraya mesaj atmıştı.
[ 20:44 ]
Sen cidden hırsız mıydın yoksa...?
[ ]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SUHO'NUN LİMİTSİZ KARTI
FanfictionHerkes merak etmiş olmalı beni. Ben; Suho'nun biricik minicik siyah mı siyah cezbedici "Limitsiz Kartı" YAKINDA HEPİNİZ BENİ DAHA YAKINDAN TANIYACAKTIR...