Nawet ci jedyni,mogą się od Ciebie odwrócić.

535 23 4
                                    

Sylwia weszła do szatni z nadzieją,że zastanie tam Natalkę czekającą na nią.Gdy tylko weszła,od razu pomyślała,że to był zły pomysł.Zastała tam Natalię,Karolinę i Anię.Sylwia już podnosiła plecak z ławki,by jak najszybciej stamtąd uciec,wtedy odezwała się Karolina.
-Oo,patrzcie nasza piosenkarka!
-Odczepcie się ode mnie ! Co ja wam takiego zrobiłam ?!
Sylwia natychmiast wybiegła z szatni.Postanowiła,że nie będzie się przejmowała opinią innych,ważne jest to ,że to co robi po prostu kocha i nic tego nie zmieni.Gdy skończyła się ostatnia lekcja,i Sylwia miała już wychodzić ze szkoły,zaczepiła ją Ola.Sylwia z Ola wcześniej praktycznie nie miały ze sobą kontaktu,ponieważ Ola jest o dwa lata od niej starsza.Gdy Ola biegła w stronę Sylwii,ona postanowiła nie przejmować się nią i iść prosto do domu,jednak jak Ola zaczęła krzyczeć aby zaczekała,Sylwia postanowiła,że wysłucha krytyki na jej temat,bynajmniej tak sobie wyobrażała,że tak właśnie będzie ,jednak tak nie było.Gdy Sylwia stanęła, Ola opowiedziała kim jest.Powiedziała,że nie zamierza hejtować Sylwii,ponieważ sama uwielbia śpiewać,jednak nie ma na tyle odwagi,aby swoje covery wrzycać na YouTube.
-Sylwia,nie przejmój się opinią innych.
-Dziękuję,za pocieszenie to miło z twojej strony ,uwierz przyzwyczaiłam się już do tego.
-Jejku,zazdroszcze Ci,że masz w sobie tyle odwagi.
-Dlaczego tak mówisz ?
-Wiesz co,sama kocham śpiewać jednak nie mam tyle odwagi,abym wrzucała moje filmiki na YouTube...
-Uwierz,nie bój się niczego.Śpiewanie to chyba najprzyjemniejsza rzecz na świecie!
-Jejlu,Sylwia kochana jesteś.
-Nie ,to ty jesteś kochana,jako jedyna mnie rozumierz.
Dialog przerwała mama Oli.
-Ola,wskakuj do samochodu ,jedziemy na zakupy.
-Już idę ,mamo.Do zobaczenia jutro w szkole Sylwia !
Gdy Sylwia szła już do domu,dzięki Oli nabrała gdyby jeszcze więcej wsparcia oraz tego,że jednak ktoś docenia to co robi.Gdy tylko przyszła do domu,postanowiła że nagra pierwszy cover od rozpoczęcia roku szkolnego.Nagrała cover piosenki Bars and Melody- Keep smilling i postanowiła,że udostępni na facebooku link do tego filmiku,ponieważ nie bała się już krytyki,która na nią czeka w szkole.Następnego dnia rano,gdy Sylwia przyszła już do szkoły,była bardzo zdziwiona , minęły już 2 godziny lekcyjne,a jeszcze nikt jej nic nie powiedział.Po 5 lekcji ,na głównym korytarzu miała spotkać się z Ola.Sylwia już nie mogła się doczekać tego spotkania!W końcu nadeszła 5 lekcja,po dzwonku Sylwia od razu pobiegła na główny korytarz,gdzie już czekała Ola.Gdy tylko zobaczyła Sylwię była taka z niej zadowolona !
-Jejk Sylwia,twój ostatni cover jest NIESAMOWITY
-haha,dziękuję.
-Wiesz co Sylwia,może nie powinnam ci tego mówić,ale podsłuchałam rozmowę Karoliny,Anki i Natki .Rozmawiały o tobie! Mówiły ,że twój ostatni cover jest bardzo piękny,bo same są od dłuższego czasu bambino,a ta piosenka jest ich ulubioną.
-Jejku,tak się cieszę! Jest to najlepszy dzień w moim życiu!Ola,muszę już lecieć do domu,mama kazała mi wcześniej wrócić, ale jest dziś piątek wiec,jutro jak będziesz chciała to wpadnij do mnie .
-Dobrze,napewno wpadnę! Do zobaczenia.
Sylwia z Ola przytuliły się na pożegnanie.
Jak potoczna się dalsze losy Sylwii?Tego już dowiecie się w następnym rozdziale,dobranoc 💖

Sylwia Lipka / FanFictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz