Yedi

2.6K 143 68
                                    


Arkadaşlar yeni bir kurgu yeni bir hikaye hayatı yedi sayısı üzerine kurulu bir kızın hikayesi olacak. Fazla ayrıntıya girmiyorum çünkü esinleme adına maalesef wattpadda hikayeler çalınıyor. Yasemin'in hem eğlenceli hem duygusal haytını okuyacaksınız.

"Yasemin seni seviyorum tamam mı? Ben çocuk değilim. Bu yüzden bana öyle dut yemiş bülbül gibi bakmayı keser misin?"

"Vay! sana verdiğim dersler işe yaramış yerinde deyim kullanmayı öğrenmişsin."dediğim de Timuçin çarpıkça gülümsüyordu.

"Ders veren sen olunca öğrenmemem imkansızdı. Şiir gibi yüreğime ilmek ilmek işledin."Tanrım bu çocuk iyice sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

"Timuçin yeter artık bu kadar zevzevlik. "

"Şaka değil Yasemin seni seviyorum bunu anlaman bu kadar zor mu?" Oldukça ciddi gözüküyordu Timuçin.

"Bir gün kendi yaşına uygun seni sevecek biri çıkacak karşına Timuçin.Sen doğduğunda ben 7 yaşındaydım ve ilk okula gidiyordum. Şuan ki bana olan hislerin sadece hayranlık, senin yaşındayken bende kendimden büyük kişilere ilgi du..." sözümü tamamlamaya fırsat vermeden Timuçinin dudaklarını dudaklarımda hissettim. Kollarımı o kadar sıkıyordu ki hareket dahi edemiyordum.

Bir anlık boşluğundan yararlanıp ondan uzaklaşıp ona tokat attığım da onun yüzünden çok benim kalbim acımıştı. Yeşil ormanları andıran gözleri alev topuna dönmüştü,bana bakarken gözlerinde sadece intikam vardı ve ben bu bakışları hiç sevmemiştim.

"Ne seni öptüğüm ne de bana attığın tokat aklından hiç çıkarma. Ne zaman biriyle yakınlaşsan aklına kalbimi nasıl kırıp ayaklar altına ezdiğin gelsin.Madem öyle şimdilik hoşçakal. Yurt dışına gitmek istemiyordum ama vazgeçtim gideceğim. Tekrar görüşünceye dek Yasemin. Sen benim biricik sevgilimsin döndüğümde bende seni biricik sevgilin olacağım."

"Emin ol Timuçin döndüğünde evli, mutlu çocuklu olacağım."

"Bahse var mısın?diyerek elini uzattığında bakışlarını hiç sevmemiştim. "Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk anlamasam da bahsini kabul ettim.

"Ne için?"

"Döndüğümde hala evli mutlu çocuklu değilsen benim olacaksın."

"Uvvv çok korktum çakma playboy."

"Benimle evlenmek seni korkutuyor, beni oyalıyorsun."Damarıma basmayı iyi biliyordu.

"Peki ufaklık döndüğünde hala bekarsam seninle evleneceğim ama sende söz ver 7 yıldan önce dönmeyeceksin."

"İşi sağlama alıyorsun. 7 yıla kadar seni unutacağımı düşünüyorsun.

"Timuçin bu zekanı derslerinde kullansaydın sana ders vermek zorunda kalmaz şimdi seninle uğraşıyor olmazdım. 7 yıl çok uzun geldiyse istersen vaz geçebilirsin."

"Hayır kabulüm yedi yıl sonra görüşmek üzere müstakbel karıcığım." diyerek burnumun dibine kadar geldiğin de yüzüne bakabilmek için başımı yukarıya -oldukça yukarıya - çevirmek zorunda kaldım. 1.93luk boyuyla NBA'da oynayan basketçilerden farkı yoktu.

"İyi o zaman sana iyi yolculuklar."

"Önce bir veda öpücüğü istiyorum."

"Timuçin az önceki verdiğin öpücüğü veda öpücüğü say. Şimdi hoşçakal." diyerek arkamı dönüp giderken Timuçin ne olduğunu anlamaya fırsat vermeden belimden kavrayıp beni kendine çekti. Eliyle çenemi sıkıca kavrayıp yüzüne bakarken yüzü git gide bana yaklaşıyordu. Kapana kısılmış bir kuştan farksız değildim çünkü Timuçinin kolları mengene gibi beni sıkıştırmıştı.

Tanrım şimdi ne yapacaktım? Bir tanıdık görse rezil olmuştum. Nişanlısından ayrıldı kendini sebi sübyanın kucağına attı diyeceklerdi. Timuçin iyice yaklaştığında sımsıkı gözlerimi yumdum bir süre bekledim ama beni öpmüyordu yavaş yavaş gözlerimi açtığım da Timuçin'in dudaklarını alnımda hissettim.

"Derler ki bir kızı alnından öpüyorsan o senin namusun demektir. O yüzden bu öpücükle seni mühürlüyorum. Dilerim Allahtan yedi yıl boyunca yanına erkek sinek dahi yaklaşmasın benim yanıma dişi sinek yaklaşmayacağı gibi."

Diyerek yanımdan çekip gittiğin de neye üzüleceğimi şaşırmıştım. Gittiğine mi yoksa ettiği bedduanın kabul olması ihtimaline mi? Ne olacak halim şimdi? Allahım niye bunlar beni başıma geliyor? Ya dediği çıkarsa 25 yaşındayım 7 yıl sonra yaşım....Kahretsin!

Bu hikayeme Fırtına Esintisi'den sonra başlayacağım.

Evet tanıtım bu kadar hikayeye başladığımda ufak tefek değişiklikler olacak tabi. Karakter seçiminde yardımcı olursanız sevinirim.
27.01.2016

Kurgu tamamen bana aittir izinsiz kullanımda yasal işlem başlatılacaktır.

YEDİ(şimdilik Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin