( Mokasih banyok la deh. 2K++ readers doh ff nih. Author sentiasa mengenang jasa kalian Huhu~ T^T )
_________________________________________
Namjoon: Okeh. sume dah setuju. kita tidur bilik aku eh ?
Jimin: eh ? mane boleh...
Namjoon: Pehal pulakk -_-
Jimin: Bilik aku camne ? sian bilik aku...
Namjoon: Dah, aku malas nak bertekak. Aku leader. dengar sikit cakap aku.
Namjoon terus masuk ke dalam biliknya.
V: Tapi, ada satu katil je kan ?
Jimin: Haah la... camne ni ?
Jhope: Alaa... ambik je lah toto ke tilam ke ape ke. bentang kat bawah. kalau tak nak, angkat katil masing² masuk bawak bilik Namjoon.
V/Jimin: LOL JHOPE LOL
SKIP
Namjoon mendengar lagu sambil main phone dekat atas katil. Dia sorang je dalam bilik tu. Tiba² Jimin memanggilnya.
Jimin: Namjoon hyung !!!!!! turun makan !!!!!!!
Namjoon yg mendengar Jimin memanggilnya segera mencabut earphone nya dan membalas.
Namjoon: Makan je lah !!!!! aku tak lapar !!!!!!
Jimin: OKAY !!!!!!
Jhope pun datang dekat Jimin.
Jhope: Pehal korang dua ni ? aku sorang je yg boleh jerit kuat tau tak ? jgn nak curi.
Jimin: Whateva hyung -_-
Jimin terus meninggalkan Jhope dan bergerak pergi ke meja makan.
Jhope: Tunggu aku !!!!
Di bilik Namjoon. Masih mendengar lagu. Tiba² dia mendengar ada suara memanggil namanya.
" Namjoon....... "
Namjoon pun cabut dia punya earphone.
" Macam dengar suara..... hmm entahlah "
Baru je dia nak pakai balik earphone tu, sekali lagi dia terdengar suara.
" Namjoon...... "
GULP.
" su-suara s-sape tu ?! "
Namjoon mula tercari-cari dari mana datangnya suara tu. Tiba² katilnya bergoncang.
DUM ! DUM ! DUM !
Bunyi hentakan yg sangat kuat daripada bawah katil. Namjoon ingin turun daripada katilnya tapi tak jadi bila dia menjejakkan kakinya ke lantai................. dia........
terpijak rambut." what the ?!!! ape bende tu ?!!! "
Namjoon cuba untuk melihat apa yg dia pijak tapi time tu, ade satu kepala pulak yg keluar. Tersenyum memandang nya.
Namjoon: ARGHHHH !!!!! TOLONG AKU !!!!
Jimin, V dan Jhope yg tengah makan terus lari naik atas.
Jimin: Hyung ?!! kenapa ????
V:
Jhope: *makan ayam goreng yg dia bawak tadi*