Herkes Bi Baksın Önemli! Kapak Önceliği.

191 14 1
                                    

Arkadaşlar çok geciktiğini  biliyorum. Bunun için özür dilerim. Hikaye-kapak-facebook grubu filan baya doluydum.

Bu arada haberiniz olsun facebook grubu kurduk. Oradan isterseniz hikayenizin reklamini yapabilirsiniz veya benden kapak isteyebilirsiniz. Katılmak isteyenler için link en sonda.

Bu arada bizler facebook grubunda bir yarışma düşündük. Daha dün açtık ve daha 114 kişi üye :D.

Biz de hem üye sayımızı arttırmak hem de hikayelerinize şans vermek için bir yarışma düzenledik. Yarışmayı burada anlatayım katılmak isteyenler ya üye olsunlar yada haber versinler linki bulamazlarsa filan.

#Yarışma

Yepyeni bir grup ve yepyeni bir yarışma.

Bu yarışma grup 500 üye olana kadar devam edecek ve sonuçlara o zaman karar verilecek.

Katılmak isteyenler için:

- Kitabının adını ve kullanıcı adını yoruma yazsın.

- 5 üye eklemeli

-Eklediği kişiyi kendi yorumuna yanıt olarak etiketlesin. Tek seferde birden fazla etiketleyebilirsiniz

Yarışma hakkında (mutlaka okuyun ve aklınızda kalanları sorun. Yöneticilerin wattpad kullanıcı adları afişte yazılı) :

- 500 üye oluncaya kadar devam edecektir.

- Hikayelerin bölümleri 15 bölümü geçmemelidir eğer geçmiş ise de (20-25 gibi ise) jüriler 15 bölüme kadar okuyacaktır.

-Tek bölümlük hikayeler katılabilir.

-Her jüri tarafından kitaplar okunmayacaktır. Belirli katagorileri belirli kişiler okuyacaktır.

-Her katagoriden birinciler seçilip her jüri tarafından okunacaktır. Kitaplar kendi türlerine göre yorumlanacaktır.

-Şiirler katılabilirler.

-Yazım yanlışları ve yazım kurallarına dikkat edilecektir fakat kurgu güzel ise pek te önemsenmeyecektir. Bu şart eğer ikilemde kalınırsa size kazanma şansı verecektir.

-100+ üye getirenler jüri olabileceklerdir fakat şunu unutmayın getirdiğiniz üyeleri yorumunuzun altına etiketleyiniz.

Ödüller:
Kazanan kişinin hikâyesinin kesitleri 2 ay boyunca her hafta 2 defa linki ile birlikte paylaşılacaktır. 3 gün boyunca da başa tutturulacaktır.

-Cemre Güngör
-Elif Ekinci
-Elif Önlüyiğit
-Ece Nilay Ercan

Yarısmamız bu. Katılmak isteyenler siteye girip yorum yapabilirler. Eğer kurallarla alakali bir probleminiz var ise bize söyleyin yardimci olalim.

Gelelim kapağa arkadaşlar kapak için de acil lazım olanlar yorum yapsınlar ki onlara öncelik tanıyayım. Zaten bir oturuşta 3 tane gibi yapacağım. En geç yarına hazır olacak. Okuyan herkese teşekkürler :)

Grubun linki : https://www.facebook.com/groups/527331320781049/

Wattpad Kitap Kapağı Yapımı*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin