BOB-3

18 2 0
                                    

Sabah alarmın sesini duyuyordum ama gözlerimi açamıyordum. Ama çalmaya ısrarla devam edince gözlerimi aralamak zorunda kaldım. Telefonumun alarmın sesini kapattıktan sonra rehbere girdim ve Açelyanın ismini bulup arama tuşuna dokundum. Ama numaranın kullanılmadığını söylüyordu. Tabi ya bizim görüşmediğimiz zamanlarda numarasını değiştirmişti. Onu gördüğümde numarasını almadığım için kendimi içimden sövmeye başladım.

.......................................

Merdivenlerden aşağıya indiğimde mutfaktan Zehra sultan, Ali abi ve diğer çalışanlarımızın konuşma sesleri geliyordu. Bizimkiler ortalıkta yoktu zaten,üç gündür görmüyordum. Ben bunları düşünürken mutfak kapısının önüne gelmiştim. Çalışanlarımız yemek yiyordu ve ben bütün neşemle "Günaydın herkese" diye günaydın dileklerimi söylediğimde onlarda karşılık verdi. Zehra sultan hemen " Hemen sana kahvaltı hazırlayayım kızım, sen geç içer ki masaya otur ben getiriyorum kahvaltını." dedi.Ama ben mutfaktaki masaya oturmuştum.Zehra sultan benim huyumu bildiği için bu durumu gülerek karşılamıştı. Bizde yemek yemeye başladık.

........................................

Sınıfa girdiğimde sınıfı incelemeye başladım. Herkes çok cana yakın gözüyordu. Ama ben gözlerimle Açelyayı arıyordum. Kaydımızı beraber yaptırdığımız için  aynı sınıfa kayıt etmelerini istemiştik. Ben bunları düşünürken diğer taraftan duvar tarafının en arka sırasına geçerek Açelyayı beklemeye başladım. Gözlerim kapıda Açelyayı beklerken kapıdan bir meteor girmişti. Oda benim gibi gözleriyle sınıfı gözlemlemeye başladı ve gözleri benimle buluştu. İçimde o an bir şeyler koptu. Uzun kumral saçları, koyu yeşil gözleri, kaslarıyla tam bir meteordu. Ben çocuğu incelerken omzuma dokunan elle kendime geldim. Açelya konuşmaya başladı "Canım ya ilk dersin ne olduğunu biliyor musun ? " tam ben soruyu cevaplayacakken içeriye öğretmen olduğunu anladığım bir kız girdi. Evet kadın değil bir kız. Öğretmenlik için fazla gençti. Öğretmen masasına eşyalarını bıraktıktan sonra sınıfa döndü ve kendini tanıtmaya başladı. İsminin Çiğdem olduğunu anladığım kadın çakma sarışın ve siyah gözleri vardı.  Çiğdem kendini tanıtmaya başladığında bakışlarının bir noktada odaklandığını gördüm.Bakışlarını takip ettiğimde benim meteoruma baktığını gördüm. Tövbe estağfurullah ne çabuk sahiplenmiştim ben bu çocuğu ya. Yok ya sahiplenicem tabikide benim beğendiğim kişiye kimse göz koyamazdı. Yok ya kadarda beğenmemiştim aslında. Yada vazgeçtim çocukla gidip tanışmamak için kendimi zor tutmuştum. Birden sınıfın hareketlendiğini farkettim...ders bitmişti. Açelyaya döndüğümde sanki bana bir şey söyleyecek gibi baktığını  gördüm. Açelyayı iyi tanıyordum. Bende bu bakışları anladığımdan "Söyle bakalım ne söyliceksin" dedim. Ama o benim onu iyi tanıdığımı unutmuş olacak ki bana şaşkın şaşkın baktı ama "Hiçç" diyerek söyleyeceği şeyi söylememeyi tercih etti. Bende ısrar etmemiştim. Sonuçta en sonunda Açelya bana söylerdi. "Madem söylemiyeceksin o halde dışarı çıkalım, ben sıkıldım" demiştim. Oda itiraz etmedi ve kantine doğru gitmeye başladık. 

........................................

Şuan karşımda bana bakıyordu koyu yeşil gözleriyle. Çok derin ve güzel bakıyordu, bide hiç gözünü ayırmadan bakınca dahada güzelleşiyordu bakışları. Yanımda Açelya vardı ve pek mutlu görünmüyordu. Bu kızın bir şeyi vardı ama üzerine gitmek istemiyordum. Ne yazık ki bu iradem on beş dakika sürmüştü ve dayanamayıp "Neyin var senin kuzum. Ailende bir sorunmu var yine" diye sordum ama diğer taraftan da kendime sövmeyi ihmal etmedim. Kızın bir ailesi yoktu ki. Hepsi ayrı bir tarafa dağılmıştı. Ama o buna hiç takılmamış olacak ki kafasını olumsuz anlamında salladı ve konuşmaya başladı " Ya şey aslında " ben devam etmesini isteyen gözlerle ona baktığımda  gözleriyle bir tarafı işaret etti. İşaret ettiği tarafa bakınca yeşil gözlerle karşılaştım. Ben söyleyeceği şey için daha fazla heyecan yaptım. Onu sevdiğini flan söylerse  çok kötü olurdu. Açelyayla eskiye dayalı bir arkadaşlığımız vardı.Bu arkadaşlığı bitirmek istemezdim. Bir dakika ya ben niye hemen Açelyadan vazgeçmeyi düşünüyordum ki yeşil gözlü çocuktan vazgeçerdim. Yok ya onu daha çok tanımasam da ilk gördüğüm andan beri içimde bir şeyler oluyordu. Bana şimdi sevdiğini söylese ben ne cevap verecektim ??


Arkadaşlar sizce hangisi ağır basar :)) yorumlarınızı istiyorum

Oy kullanalım arkadaşlar :) hepinizi öpüyorum shshsh        

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Olmayan BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin