Mira....
Ama nede olsa baban senin böyle konuşmamamız lazım...
Nisa: Ama öyle diyosunda bu soğuklarda beni dışarı attı belki ölebilirdim ve bu onun umrunda olmadı. Bir sarı çiyan için beni sokağa attı.Mira...
Tamam canım biz birbirimize tutunup moralimizi toparlayabiliriz.
Sen benim hayat öykümü bilmiyorsun...
Benim babam ve annem bir kazada öldüler. Kardeşim olmadığı içinde akrabalarım 7 yaşımda yurda verdiler.
Ben hayat öykümü anlatırken, kapımızın önünde bomba gibi bir ses geldi. Hemen kapıya koştuk kapıyı açtığımızda yerde ağlayan sarı saçlı bir kız gördük arkasında Oya Hanım, artık o da sizinle kalacak dedi.Kızı içeri aldık sandalyeye oturttuk .O hala ağlıyordu. Tam sarılacaktık. Kız bizi itmeye başladı . Sonrada 'yeter artık dayanamıyorum ben bu hayata işte bende varoşların arasına düştüm' diyordu hep , bizde üzgün olduğunu bildiğimiz için aldırmadık yüzünü yıkadık . Sonra benim yatağıma yatarak uyudu. 2,3 gün hiç bizle konuşmadı. Tabii yattığı yatağın benim olduğunu söyledikten sonra başka yatağa geçti...
Siz neden okula gitmiyosunuz derseniz şuan 3 ay tatildeyiz...
..............
Kızın adını bile bilmiyorduk.
Adını sordum, bana sert sesiyle, Sueda dedi ve kahvaltıya indi...
Şaşkın şaşkın bakıyoduk Nisa ile birbirimize...
Sonra birlikte kahvaltıya indik. Kahvaltımız bitince odamıza çıktık .
Sueda ile konuşmaya başladım güzel bir ses tonuyla ona :
Peki senin yaşın kaç ?
Neden böyle davranıyosun bize ? Biz senin iyiliğin için kafanı dağıtmaya çalışıyoruz .
Sueda...
Üzgün sesle .... 16 yaşındayım. Buraya ani gelişim oldu hala şoku üstümden atlatamadım sence böyle olmam normal değilmi ? Bana olan tavrınızdan dolayı teşekkür ederim. (sarıldı.)
Nisa kitap okurken , Sueda yatağının yanına oturdu.
Nisa: Sana noldu da buraya geldin?
Sueda: Annem bize bakamadı benide buraya yolladı .
Bidaha annemle konuşmayacağım...
İlk geldiğimde sizi terslediğim için özür dilerim (sarıldık...)Mira.........
Tabii ki seni affederiz. Önemli değil .
---------------------------------------------------------
3 ay tatili bitmişti . Nisa 9. Sınıfa gitmesi gerekirken yanlış yazıldı ve 10. Sınıfa başladı hepimiz 10'a gidiyorduk. Ata Kolejinin bursluk sınavına girmiştik. Hepimiz tam puan çektik . Ve bursu kazanmıştık . Çok mutluyduk. Okulun ilk günü en güzel giysilerimizi giyip okula gittik...
3. Bölümde okulda yaşanan olayları dile getireceğim
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.................