LA od Kazenaki

37 4 0
                                    

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Ciągle tylko o tych mężów pytacie... Ech... Znowu odsyłam do mojego opisu na Wattpadzie. ._.
2. Gram w OSU, ale tak rzadko tam wchodzę że nie mam po co podawać nazwy, bo i tak ze mną nie pograsz. Wybacz...
3. Aktualnie to... *zapala latarkę i świeci na łóżko* w panterkę ^.^. Jest taka mięciutka... *owija się pościelą*
4. A po co ci to? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie no żartuje XD. Sypiam w bokserce i majtkach. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
5. To będzie trudne ale pójdę za głosem mojego wewnętrznego anime i mango zjeba.

namber łan: "Another" - nie podważalnie najlepsze anime jakie oglądałam.

namber tu: "Kuroko no Basket" - nadal jestem wdzięczna Asi że mi je poleciła.

namber fri: "Hetalia" - sama wyczaiłam anime i uważam że czasami warto zabrnąć w internet. ^^

namber for: "Shingeki no Kyojin" - nie wiem komu mam być wdzięczna, ale tutaj chyba zaszczyt należy się mojemu kuzynowi, który mnie zachęcił do tego anime.

namber fajf: "Haikyuu" - nie skończyłam jeszcze oglądać ale tu gratki i podziękowania należą się HoshizoraSenpai.

6. Em... Nie znam cię więc nie mam o tobie zdania.
7. Tak zbieram mangi. Chodzi zaczęłam niedawno bo wolę pożyczać niż wydawać kase na coś co może mi pożyczyć koleżanka. A tak to mam całe SAO (wiem że to li-novela) i trzy tomy No.6 .
8. Nie posiadam.
9. Także nie posiadam.
10. Czytam.
11. Gram i zawsze jestem głównym przy czynem śmierci WIELU simów... 


Wszystko I Nic Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz