LA od Yashiro_Fushimi

40 5 0
                                    

1. Gdybyś miała możliwość wsiąść do Wehikułu Czasu i wybrać jedno dowolne miejsce w dowolnych czasach, jakie byś wybrała?

Sama nie wiem... Może czasy pre historii? Bardzo lubię survival i było by to fajne wyzwanie. Jednak zawsze marzyłam żeby zobaczyć starożytną Grecję i Rzym w czasach ich świetności.

2. Jaką bajkę z dzieciństwa wspominasz najlepiej?

"Galaktic Football" uwielbiałam i pamiętam nawet że codziennie oglądałam odcinki, więc mogę z radością oznajmić: mam za sobą wszystkie serie tego serialu. 

Tak samo było z "Powerrengersami" ^^

3. Czy jest coś o czym chciałbyś zapomnieć, ale im bardziej chcesz zapomnieć tym mocniej pamiętasz?

Jest aż za dużo takich rzeczy.

4. Paluszki solone czy cebulowe?

Solone.

5. Jaka by była twoja reakcja na wieść, że twoim biologicznym ojcem jest Ojciec Mateusz?

Czyli te papiery, które ostatnio znalazłam to były jednak o adopcji! 

6. Jaka jest twoja wizja dotycząca końca świata?

KA BOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!!

I nas nie ma. ^^

7. Czy zgadzasz się ze słowami "Tłumaczą się tylko kłamcy." i dlaczego?

Nein, nie zgadzam się ponieważ iż dlatego gdyż: jak tłumacze działanie czegoś albo nawet zdanie na tablicy to mam się czuć winna? Jak nie mam za co, kurwa.

8. Czy chciałabyś zostać biedronką?

W to małe gówno to ja bym się za chiny nie zamieniła.

9. Wierzysz w duchy i czy chciałabyś je widzieć?

Ale to JA jestem duchem...

10. Idziesz lasem letnią wieczorową porą. Nagle wśród drzew znajdujesz zgwałconą i zamordowaną kobietę. Jaka jest twoja reakcja?

Błąd ładowania danych.

Pytanie zostało usunięte.

Wszystko I Nic Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz