Salut ! Numele meu este Ana. Sunt singura la părinți. Îndeplinesc onorabila vârstă de 13 ani.😊
În acest capitol va voi povesti despre o zi oarecare de scola. Poate multi din voi nu veți citi acest capitol. ...dar nu asta conteaza
Deci sa începem
Ma trezesc aproape în fiecare dimineață la ora 07:20 ma spăl ma îmbrac și îmi pun ghiozdanul. ..ajung la școală la ora 7 50...acolo ma așteaptă colegii mei ...în clasa nu pot spune ca am un Bff sau pe cineva cu care ma înțeleg fffoarte bine...dar am anumiți colegi cu care îmi place sa mi petrec pauzele și ii consider prieteni foarte buni.
În pauze stau câteodată singura alteori cu anumite colege...deși uni colegi ma considera plictisitoare asat nu înseamnă că sunt asa...
Îmi place mult sa desenez . La ore sunt activa și încerc sa obțin numai note de zece. Dar când ajung acasă sunt o alta persoana. Acasă îmi place sa ma joc pe telefon sa vorbesc cu colegi de clasa. Am uitat sa menționez . Ca orice fata și eu am un Bff . Din păcate nu învață la școala mea. Se numește Adelina și s a mutat în Italia acum 2 ani . Asta nu ne a împiedicat sa păstrăm legătura. Ce sa mai vă povestesc despre mine ?
Din păcate doar atât am avut de spus în acest "capitol " . Ne vom reîntâlni în capitolul următor cu alte povestiri+ ♡♡♡♡Bună din nou ! Azi am avut o zi grea ! Aseară mama ma prins cand ma jucam pe telefon ....😡...din fericire acm mi am reprimit telefonul și pot scrie din nou în jurnal! Trebuie sa recunosc la început aceasta aplicație nu prea mi a plăcut iar parea mea despre jurnale era cu totul alta...de când scriu în jurnal pot spune ca l consider prietenul meu de încredere. ..sigur nu va spune nimănui nimic...cum fac prieteni vii ..mmda bănuiesc ca ți înțeles ce vreau sa zic. Poate multi dintre voi nu știați de aceasta aplicație înainte. Dar bănuiesc ca cu timpul ați realizat ca v a schimbat un pic viata în bine ☺.
Mie îmi place sa fac activități care ma relaxează ca de exemplu :
- sa scriu în jurnal
-sa pot comunica cu voi prin rândurile scrise aici
-sa desenez
-etc...
Dar urăsc muzica . Nu am voce și nici nu prea înțeleg totul . Ce sa zic viata mea e desenul. Ador desenele în cărbune etc. Nu vreau sa va povestesc doar de mine pentru ca va v-a părea plictisitor.
În clasa mea sunt colegi destul de răutăcioși și rai, nu toți sunt asa , iar dacă uni sunt rai nu înseamnă că așa trebuie sa fiu și eu . " eu sunt plictisitoarea clasei " asa ma considera uni ...deși nu sunt as la sport sau la muzica asta nu înseamnă că dacă lor le place mai mult muzica și sportul iar mie mai puțin, nu e un motiv sa nu fim prieteni. Dar nu toți gândesc ca și mine.
Am decis sa încep sa scriu deoarece ma gândesc ca poate cineva cine citește acest articol poate își va da seama de greșelile făcute. Poate ii vor fi de folos aceste rânduri .
Acum va voi povesti de Adelina BFF ul meu...e fffoarte drăguță și ne înțelegem foarte bine. Ea a împlinit 12 ani ieri ! O iubesc mult de tot și sper sa revină în tara cat mai curând!
Am uitat sa va spun tata m a înscris din nou la cursuri de pictura...al 2 Lea an ...acolo am întâlnit o fata deodată cu mine pe nume Andreea. E asa de drăguță. Desenează foarte frumos și avem și fffoarte multe lucruri în comun . PS. Dacă citești asta sa mi trimiți un mesaj 😘😘😘.Cel mai rău lucru e ca trebuie sa merg la cursuri suplimentare de mate FIX ÎN VACANTA! ...dar asta e ...
Am uitat sa va povestesc despre o fata din clasa mea pe nume Ioana. Ne înțelegem foarte bine. Ei ii place sa danseze este olimpica . PS dacă citești asta sa mi trimiți un mesaj
Cam atât am avut de spus azi ! Ne revedem mâine!
Pa jurnalule !💋💋💋💋❤❤❤
CITEȘTI
Jurnalul unei fete de Treaba
Teen FictionÎn acest jurnal va voi povesti despre o tânără fata , emoțiile ei , viata ei , totul despre ea, aventurile ei , bff etc , nu vreau sa va amețesc, ceva frumos și scurt