Cadavrul

26 2 0
                                    

Sunt asa de supărată. .și de speriata ...merg într o zi și eu cu Sあy
La biblioteca iar acolo o întâlnim pe doamna bibliotecara palida la fata...
Ne uitam după câteva cărți . Acolo doamna bibliotecara începe sa tipe la noi și sa ne spune sa plecam ca suntem prea multi în biblioteca (deși eram doar 3 ) ...era palida și tipa ...noi am rămas calme și continuam sa cautam cartea dorita...dintr o data doamna bibliotecara ne roagă sa i cărăm o cutie mica în forma de sicriu.
Eu cu S am făcut ochii mari ... (ochioasa. ..porecla mea . Deși nu am ochi mari ) ...Am dus tăcute cutia la container. Dar fierbeam de nerăbdare sa vad ce se afla in cutie ..am deschis cutia ...era un schelete de om 😱😱😱💀💀 ...era sa leșin. ..crezând ca e un cadavru adevărat am mers la doamna directoare sa i arătăm crima ascunsa...doamna directoare se uita atent la cadavru ( oase ) ... palida merge la doamna bibliotecara și o intreba dacă e real scheletul .
Înroșirea se la fata doamna bibliotecara răspunde negativ . A spus ca e un schelet de la ora de biologie .. pe care doamna Meyer a rugat o sa l arunce. Neștiind aceste detalii eu și S Ne am înroșit la fata și ne am cerut scuze ... doamna directoare deși era supărată ca am deranjat-o a spus ca a fost un gest foarte bun ca am anunțat o deoarece putea fi ceva real.
Se sunase de intrare . Eu și cu S am plecat înroșite de la biblioteca ....
A fost o aventura de neuitat. ..deși cam macabra dar asta nu mai contează
Și asa se termina povestirea despre doamna bibliotecara
Sfârșit! !!

Jurnalul unei fete de TreabaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum