Τάρατταν μπήκε και δεύτερο παρτ <3 ελπίζω να αρέσει <3
Η χαρά είναι μια κοπέλα 16 χρόνων ( η κοπελα στην φοτο ειναι η χαρα ), ζει με τους γονείς της σε ένα φτωχό χωριό Για να συνεχίσει το λύκειο πρέπει να πηγαίνει με λεωφόρο σε Αλή περιοχή και αυτός είναι ο λόγος που ο πατέρας της. Είναι αρνητικός να την στήλη στο σχολειό , γιατί πιστεύει πως είναι μια κοπέλα που δεν θα καταφέρει τίποτα στην ζωή της και κατά την γνώμη του δεν θέλει να χαλάσει τα χρήματα του για να την στείλει στο σχολειό.....
Επόμενο πρωί
Χαρά prove
Ξύπνησα σήμερα είναι η μεγάλη μέρα (καινούριο σχολειό) άρχισα να ετοιμάζομαι . Καθώς το μυαλό μου τριγυρνάτε σε όλα αυτά που συνέβησαν χτες, φωνές , τσακωμοί και ένας πατέρας που πότε δεν Έδειξε πως ενδιαφέρετε για Την οικογένεια του , φόρεσα ένα μαύρο τζιν και μια μοβ κοντομάνικη μπλούζα. , τα παπούτσια μου , έπιασα τα Μάλια μου μια απλή κοτσίδα και βγήκα από το δωμάτιο μου , πέρασα απτό σαλόνι και είδα την μητέρα μου να κοιμάται στο καναπέ , τραγική ιρονιά , έπρεπε να. Συνέβαινε το αντίθετο άλλα αυτός ο κόσμος φημίζετε για την αδικία του.
Πήρα την τσάντα μου και βγήκα στην στάση , ένα καινούριο σχολειό μια καινούρια πολη,καινούριοι συμμαθητές δεν ξέρω πραγματικά τι με περιμένει εύχομαι να μην. Είναι Άλο ένα πρόβλημα. Στην ζωή μου.
Κατέβηκα από το λεωφόριοτο οποίο με άφησε μπροστά από το σχολειό.
Δεν ξέρω αν Αυτό που αντικρίζω τώρα είναι θετικό η αρνητικό Θα διξει ο χρόνος.
Μπαίνω στην είσοδο , γύρο μου υπήρχαν πολλά παιδιά , διαφορετικά πρόσωπα από εκείνα που είχα συνηθίσει θα μπορούσα να πω.
Είχα χαζέψει σε αυτή την εικόνα , όταν ακούω το όνομα μου , γυρνώ και βλέπω την Άννα είναι το μόνο άτομο που ξέρω , η μόνη μου φίλη όχι γιατί δεν μπορούσα να έχω φιλές άλλα θέλω δίπλα μου λίγους και κάλους ,όλοι τους υποκριτές , η Άννα έγινε η Κολλητή μου η μόνη που μπόρεσε να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου πλέον μπορώ να την χαρακτηρίσω και αδέρφη μου .
Ξέρει τα πάντα για μένα , δεν είμαι τύπος που ανοίγετε εύκολα στους άλλους άλλα η Άννα ήταν κάτι σαν ψυχολόγος μου , μου έδειξε πως ενδιαφέρετε και το χριαζόμουν αυτό, το περίεργο είναι πως εκείνη δεν μιλαεί για την ζωή της , την έχω ρωτήσει πολλές φορές για την ζωή της άλλα το προσπέρναει λέγοντας πως τα προβλήματα μου είναι πιο σοβαρά και έτσι αποφασίζω να μην δώσω βάση και να μην την πιέζω .
YOU ARE READING
Με ΣυΧαιΝοΜαι !
Teen FictionΤο όνομα της Χαρά , ένα συναίσθημα που δεν ένοιωσε πότε της . Η ζωή της ? ένα τίποτα την σιχαινόταν άλλα ένας άντρας την έκανε να σιχαθεί ακόμα και τον ίδιο της τον εαυτό ........... !