BÖLÜM 2 ATEŞ

27 0 0
                                    

ATEŞ

Motoru otoparka park ettikten sonra. Karşıma Barut çıktı "Su nerde ?" dedi sinirli bir şekilde "Sana ne!" diye tersledim elimle iterek yürümeye başladım. "Sana Su nerede dedim!" deyip yakama yapıştı elini ittirerek "Bende sana ne dedim!" deyip suratına yumruk attım dengesi bozuldu "Su dan uzak duracaksın" deyip bana geçirdi ama hiç dengem bozulmadı gayet ayaktaydım. "Ah yazık yumruğun etki etmedi ama bana" dedim alay ederek yakasından tutup duvara yasladım "Bak Barut burada senin borun ötebilir ama artık ben varım geldiğim yerde de benim borum ötüyordu o yüzden benle konuşurken ayağını denk al anlaştık mı bücür ?" deyip yanağına vurdum "Suyun yerini söyle Ateş!" dedi "Sana kalmadı o kızı almak!" deyip motora atlayıp yanına sürdüm.

Mekana gelince ona baktım ama yoktu caddenin sonuna doğru sürmeye başladım ama hiçbir yerde yoktu. hızlıca sola girip caddenin sonuna kadar baktım. Geri dönüp diğer yola girdim kaskımı arkaya koyup "Su!" diye bağırdım ses gelmiyordu. "Su!" diye tekrar bağırdım gene ses gelmiyordu olduğu mahallede her yere baktım. Mekana geri dönüp içeriye baktım orada da yoktu "Nerdesin be kızım ?!" diye sinirlendim benim yüzünden oldu hep. O Barut denen herife sinirlenip gitmeseydim keşke.

Dışarı çıkıp iyice baktım. Derse az kalmıştı belki üniversitenin yakınındadır. Üniversitenin yolunun oraya doğru bastım gaza. Görünürde kimse yoktu. karşıma tekrar Barut çıktı ama araba ile geçiyordu pislik sen sadece ahkam kes herkesin gözünü böyle korkutmuş pislik. "Su!" diye bağırdım bir yerden ağlama sesi geldi.

Motoru bırakıp koşarak oraya gittim. Suyu görünce hemen gidip sarıldım "Nerdeydin ufaklık" dedim endişelenerek "Sana ne hesap vermek zorunda değilim sana!" deyip ittirdi suratım dikkatini çekti.

Siniri geçtikten sonra dudağıma dokundu "Dudağına ne oldu ?" dedi bir şey derdim de boş ver "Senin o mükemmel arkadaşınla kavga ettik" dedim sakince eli hala dudağımdaydı kendi toparlayıp çekti Kavga mı ettiniz ?" dedi inanmayarak.

"Evet ettik otoparka motoru park edince karşıma çıktı Su nerde deyip yakama yapıştı bende sana ne diye tersledim aynı soruyu tekrar sordu bağırarak bende aynı cevabı vererek suratına yumruk attım dengesi bozuldu Su dan uzak duracaksın diye bağırdı sonra o da geçirdi ben yıkılmayınca dalga geçtim sonra yakasından tutup duvara yasladım ve ders verip gittim"

"Ne dedin çocuğa ?"

"Burada senin borun ötebilir ama artık ben varım geldiğim yerde de benim borum ötüyordu o yüzden benle konuşurken ayağını denk al anlaştık mı bücür deyip yanağına vurdum"

"O ne yaptı ?"

"Suyun yerini söyle Ateş diye bağırdı anca bağırıyor zaten her neyse sana kalmadı o kızı almak! Diye bağırıp gittim"

"Sen de mi Barut gibisin"

"Evet ondan da beter o anca tehdit eder ama derse yaparım bir şeyi boş tehditler savurmam"

"O yüzden bu kadar özgüvenin yüksek ukalasın"

"Ukala olmanın nesi kötü ya"

"Bilmiyorum ama sevmiyorum"

"Bilmediğin şeyi nasıl sevmiyorsun"

"İşte"

"He Su bu arada seninki arabayla gidiyordu seni bir kere aramadı birde arkadaşım diyorsun ben kavga etsem varlığımdan rahatsız olsan da aradım ve buldum!"

"Özür dilerim Ateş"

"Affetmiyorum"

"Lütfen" deyip sırnaştı ama yapma bunu işte.

"İyi affettim bir daha olmasın ama"

"Anlaştık dost sözü" deyip yanağımdan öptü. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞ VE SUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin