22 Ocak'a iyice yaklaştık. Bu arada okul hayatım çok değişti. Artık bir çocuk var Kaan. Türkiye'den gelmiş İsveç'e. Çok Başarılı ve tüm kızlar ona hasta. Aslında neyse dün nasıl tanıştığımızı anlatıcam.
" Dün bizim sınıfa geldi ve tüm arkadaşlarımın yanı boştu ve benim yanıma oturdu. Bizim dilimizi biliyormuş. Tanıştık. O bana burayı Türkiye'den bir arkadaşının burayı tavsiye etmiş. Adı Su. Neyse sonra kitabımı onla paylaşmak zorunda kaldım. Sayfayı aynı anda çevirdik yanlışlıkla eli elime geldi süper bir duygu! Pardon dedi demesine gerek yoktu hoşuma gitti. Sonra bir gün onların veya bizim evde bulaşabileceğini söyledi. Bende tebessümle karşılık verdim."
Bu kadarlık bir tanışamamız oldu. Fakat beni sevmiyeceğe benziyor sanki. Gözlüklüyüm, boyum deve gibi, çok zayıfım güzel değilim bir kere.
Yine aklım lanete gitti yarın 22 ocaktı. O gün bakacaktık napacağımıza artık. Gece olacakmış olay. Çok korkuyorum.
Sabah oldu, okula doğru yola çıktım. Yolda Türkiye'den gelen arkadaşım Zeynep'le karşılaştım. O çok güzeldi. Kahverengi kıvrık uçlu saçları mavi gözleriyle bütün olup açığa çıkıyordu. Zeynep:
-Merhaba Lessie
-Merhaba sanada...
-Noldu eski sen yoksun artık Lessie
-Sanane ya dedim o anki sinirle.
-Bağırmana gerek yok!
-Özür dilerim sadece çok sinirliyim ve içimde garip duygular var.
-Yeni gelen çocuk çok tatlı değil mi? Sana bir farklı bakıyodu.
-Saçmalama o sen varken bana bakmaz dedim ve birden herşey yok oldu karanlık çöktü. Aman tanrım!!!!!!!!
devamı 3. bölümde :D lütfen yorum ve oylama yapınız. Please