işte yine sabah olmuştu yine...
şu çalar saati kırmanın vakti gelmişti artık ama bunun yerine saati kibar ve kibarca alıp kappattım . yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım . daha sonra giyinmeya basladım . dunki kiyafetlerimin aksine bugun daha sadeydim nedense .
tam cantami alaip assagi inecekken annem assagidan "haaaddii kizziimm kaahhvvaalttii haaazziirr "diye seslendi yine benim icin erkenden kalkip okula ac gitmemem icin birseyler hazirlamisti. Benim tatlimi tatli annem. Arada bir tartistigimiz olur ama nede olsa bu normal bir sey .
gayet enerjik bir bicimde assagi inip"guunnaaydiiinn"dedim . babamin isi erken basladigi icin o aramizda degldi .
annemle beraber masaya oturup kahvaltimi ettikten sonra ellermi yikadim . ayakkabilarimimayagima gezirip anneme hoscakal opucugumu yolladim .
------------
Disariya ciktigimda hava epey soguktu .
belliki bugun okuila az kisi gelecekti. Evimizin bos sokaginda ellerim cebimde yurumeye devam ediyordum.
hafif hafif soguk bir ruzgar esiyordu ama sapkami kapatip yuzumun usumesine engel olmadim .soguk havanin nazikce tenimi oksamasina izin verdim .Sokagin sonuna yaklasmistim ki giri soguk renkte boyanan evin onunde bir kedi gordum.ellerini ve ayaklarini bedeninin altina saklamis oylece oturup etrafi izliyordu oylece .
Beyazin siyaha karistigi tuyleri ne kadarda tatli gozukuyordu oylee.
Yazik ,usyordu yavrucak .bir sure narin tuylerini oksiyarak onunla konustum kendi kendime .sonra aklima sabahligin cantama atistirmalik olarak koydugum kirakarler geldi.
Cantamin on gozunu acip paketi elime aldim ve actim . kucuk yavrunun onune kolayca yiye bilmesi icin ufaladim.Oyy canim benim bayagi acikmis olacak ki ,hemen ufaladigim kirakerlere yumuldu. Biraz basini bekledim ve yoluma devam ettim.
Kantinden su kucuk sutlerden alip donuste verecektim yavru kediye.canim benim yaa bu soguk havada olmez inssallah .Hayvanlara hayranim onlara bayiliyorum.
eskiden evimizde birsru evcil hayvanim vardi ama buraya tasindik diye onlari kucuk cocuklara vermistim giderken. Umarim guvenmedigim kucuk cocuklar hayvanlarima iyi bakmislardir.
_Okula varmak uzereydim. Ve zaten okulumun eve uzakligi cok ta degidi.
okulun bahcesine girdigimde ortalikta pek kisi yoktu sadce ileride gordugum birkac kizla minnet duydugum eren ve yaninda olan dort kisi vardi. Eren yine siyahlara burunmus bir haldeydi.
Bu cocuk hic gulmezmiydi.
duz bir yuz .
yannarindakai gurup ve o ben yanlarindan gecerken vir bana bakip sonra konusmalarina devam ettiler.
Sinifa girdigimde iceride iki cantadan baska birisi yoktu.
Tam cantami birakacaktimki cat diye kapı acilip sinirlimi sinrli bir sekilde eren iceri girdi. Normal olarak gerilmistim ama en arka sirasindaki cantasina yonelip on gozunden bir sey aldi ama ne oldugunu gorememistim.
Cantasinin gozunu kapattiktan sonra hizla disariya cikti kapiyi da hizli bir sekilde carpmayi unutmamisri tabii.
Birseyler cevirdigi belliydi ama ne!
Ammaan isim olmaz banane.İmm canim browni cekmisti. Hemde sokaktaki kediye minik sutlerden alacaktim. Kantine bunlari gidip alsam iyi olacak.aslinda cikolata canavari falan degilim . bazen depresyona girdigimde 5kutu tadelle bitiririm okadar yani:-)
Cantamdan cicekli cuzdanimi cikarip fermuari kapattim .
Ve kantindeydim bu kantin eski kolej okulumdakine gore cok daha kucuktu . aaa eski hayatimi ozlemistim. Zengin hayatimi.hersey elimin altindaydi,istedigimi istedigim zaman alabiliyordum.neyse daha fazla uzulup gunumu mahbetmiyim. Saclarini arkadan orgu yapan kantinci abladan 3browni ve bir sut isteyip parayi uzattim . sira mira yoktu dedim ya erken gelmistim kimseler yoktu ama tek tuk gelmeye baslamislardi artik.
Brownilerimi alip merdivenlere yoneldim ve sinifa indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben ve O
RandomGözlerimi actgimda cok karanlik bir yerfeydim hic birsey goremiyordum sadece karanligin icindeki siyahi goruyordum kolume nazkce bir el dokun dugunda hemen irkildim bana"iyimisi?"diye sordu ben bu sesi taniyordum duymustum yani yukaridaki pencereden...