Elisa Lam

66 4 0
                                    

Her şey 19 Şubat 2013 tarihinde yaşandı.21 yaşında ki Kanadalı tursit Elısa Cecıl Hotel de müşteri olarak konaklıyordu.Tıpkı diğer müşteriler gibi.Ancak bu durum Elısa nın otelin çatıda ki su deposunda ölü bulunmasıyla değişti.

Elısa nın ölümü aslında tamamen şans eseri ortaya çıkıyordu. Otelin müşterileri suyun görüntüsü ve tadından dolayı yönetime şikayette buldu. Sudaki bu değişimin nedenini araştıran görevliler elısa nın cesedini deforme olmuş bir şekilde su tankında buldu.

Talihsiz kadının üzerinde yapılan otopsi de kadının 3 haftadır o su tankerinde olduğunu ortaya koyuyordu.

Ancak işin asıl tuhaf ve ürkütücü kısmı bundan sonra başlayacaktı.Elısa nın bir intihata mı yoksa cinayete mi kurban gittiğini araştıran polisler şok edici bir kamera kaydı buldu.

Görüntülerde Elısa korkmuş ve bir şeyden kaçar vaziyette asansöre binmekte ve rastgele tuşlara basmaktadır. Ancak asansör bir türlü çalışmaz. Bunun üzerine genç kadın saklanmaya çalışır ve tuhaf hareketler sergiler.

Daha sonra yavaşça dışarı çıkar ve kendi kendine konuşmaya yalvarmaya başlar. Bu sırada elleri ve ayakları normal bir insanın yapamayacağı şekilde bükülür, eğilir.

Daha sonra Elısa asansörden ayrılır ve kaydın dışına çıkar. Bu onun son anlarıdır. Asansör se o gittikten sonra hareket etmeye başlar ve Elısa nın bastığı tüm katlara sırasıyla çıkar. Yapılan araştırmada asansörde teknik bir arızaya rastlanmaz.

Herkes kızın bir tür uyuşturucu kullandığı veya akıl hastası olduğu için böyle davrandığını düşünsede yapılan otopside kanında hiç harici madde ulunmamış ve bilinen bir hastalığıda olmadığı ortaya çıkmıştır. Bu olayı ilginç kılan bir diğer şeyse Elısa nın 2 alarmı geçerek çatıya çıkması ve içine girdiği su tankerini kendi üzerine dışarıdan kilitlemiş olmasıdır.

Link:https://www.youtube.com/watch?v=aAaJWA7SUUY

Youtube da yayinlanan bu dört dakikalik videoda Elisa asansöre biniyor ve bütün dügmelere basiyor ve hareket etmesi icin bekliyor. Ancak asansörün kapanmadigini görünce tuhaf hareketler sergilemeye basliyor. Özellikle 1.50 li saniyeler dikkatle bakın.

Elısa kimden ve neyden bu kadar korktu? O çatı katına 2 alarmı çalıştırmadan çıkıp su tankerini nasıl dışarıdan üzerine kilitledi? Belki hiç bir zaman bilemeyeceğiz.
Peki sizce neden korkmuştu bu kadar Elısa?

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER...

Cinlerin EsaretiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin