part 1

203 31 6
                                    

*Livreise institute school*

"Butterfly ..like a butterfly..machi butterfly bu butterfly cheoreom."Wah sedpnye suara kau suga!!yeke terima kasih kookie.suga adalah seorang yg sangt suka menyanyi ,dya sering menyanyi dan mnari semasa hendak ke mana mna sahaja ."Eh ,kookie jom teman aq pegi tandas jap.sakt perut lah mkn nasi kat kantin td .."ish mals lah kau ajak jimin lah !aq nak jumpe gf aq nme dya jeon she ril .serupa dengan name aq jeon jungkook..aku syg dya dan x nk kecewakn hati dya .."Jungkook adalah seorang yang setia dan dya hanya mempunyai seorang cinta hati ."x nak aq nk jumpa tunang aq .."."jimin kau dah bertunang x ajak kita orng dtng mjlis pun ..ape nama tng kau?"kata v."nama dya park min rien "."eh korng cpt lah aq sakit perut ni ..T~T."klu mcm tu aq je lah yg ikut ."kata rapmon.Jimin dan kookie terus berlari mencari cinta hati mereka."suga kau x teringin ke nk kahwin ? Kau sorng je dalm kumpulan kita yg x de gf ..kau tengok jimin skrng bru nk bgitau dya dah bertung kau jngn senyap mcm dya."rapmon terus membuka cerita .suga hanya terdiam apabila mendengar pertanyaan rapmon itu.Semasa suga dan rapmon dalm perjalnn ke tandas
,seorang bdk perempuan secara tidak sengaja tertepis suga dan kemudian terjatuh diatas suga.Suga terkejt apabila bdk perempuan itu terjatuh di atas ribasuga."Mianhae,mianhae !saya x sengaja "suga terkesima apabila melihat bdk perempuan itu.Pada mulanya dya hndk mrh tetapi amarah nya sudah hilng apabila melihat bdk perempuan itu."x mengapa .btw Annyeong saya min yoongi dri kumpuln bts sklh ni ..awak pnggil saya suga sahaja.."."oh emm nme sye min ae sya..pnggil sye (sya)." Ohh ok bb.." sebelum suga sempat bertanya sya terus pergi .kringg!! Locng mnndakn wktu tmt sekolh berbunyi .selepas ke tandas suga dan rakan rakan nya terus plng .

Di rumah suga ↓

"Annyeong .!! Eomma ,appa ,noona." Suga terus mask ke dlm bilk nya selps berjumpa.dengan eomma nya.suga sering berfikir tntng bdk min ae sya .. buat pertma klinya suga tlh jth cinta dengn bdk perempuan bernama min ae sya ."aq x sangka ada seorang wnta yg berjaya merampas hti aq yg mcm batu ni"suga mula berangan angan dan lupa untuk siap kan kerja sekolh yg diberi gurunya .

Di rmh min ae sya ↓
"Annyeong eomma,appa ,oppa !!"sya terus pergi ke bilik oppa nya untuk bertanya tentang suga.Oppa sya adalah slh seorng dari kwn baik suga iaitu kim taehyung ,atau dikenali sebagai V."oppa knal x suga ""knal la dya kawan baik oppa tau x " v tertanya tanya mengapa adiknya bertany ttg suga."oppa ,sya nk cerita ni oppa jngn bgitau spe pun tau ,klu x sya dh x nk cerita dkt oppa.!!" V hanya mengangguk."oppa i have fall in love for the first time"sya terus tersenyum dan v pula hairan ." Kau bercinta dengan spe? "Hihihi oppa knal dya....nama dya ...ehemm ehemm...ok ok nama dya min yoongi ."v terkejut dan tidak menyangka yg adik kesayangan nya sudah jatuh cinta dengan kwn baiknya."dya tau ke sya suke dya?""enthlh oppa " sya hanya menunduk ."mcm mna kau bolh knal dya?"v menujukan adiknya dengan pelbagai soalan."msa tu sya nak keluar tandas lps tu sya tertepis dya and then sya terjatuh atas riba dya..waktu tu dya nk msk tandas ."v ingat semula pada wktu sekolhnya semlm bhawa suga hndk ke tndas.

Di Livreise institute school.↓

Sya masuk ke dalm sekolh bersama V kemudian suga terus pergi ke arh sya tanpa menyedari v yg berada bersama sya."Annyeonghaseyo!awak min ae sya kan ?awak kelas ape ?"suga terus bertanya kepda sya dan kemudian sya hanya mengangguk dan berkata"Annyeonghaseyo ,ye sya min ae sya dan ini oppa sye kim taehyung ,sya kls sma dengan oppa sya ..kls sains ." Pipi sya sudah mula merah ,suga pula hanya tersenyap apbila dpt tau yg V adalh oppa kepda sya.kringg!!loceng untuk msk kls sudh berbunyi .

Di dalm kls ↓

Suga terserempak dengan sya lgi dan kedua,duanya hanya tersenyum .Mr jhope msk ke dlm kls ."Annyeong semua sya mr jhope ,harini sya nk ubh kedudukan kamu ."suga hanya pandang kepda rakn rknnya ."ok jimin awk ade nk ubh tmpt" jimim menggeleng dan berkata "cikgu bolh ubah park min rien ke sblh saya ?"Mr jhope hnya mengangguk dan menyuruh min rien ubh tempt .Jimin adalh pljr kesayangn mr jhope."min ae sya tlng tukar tempt dengn taeyeon di seblh min yoongi.Suga terdiam .

(To be continue)

Annyeong ,
Mianhae klu cerita ni pndk ..aya dah x tau nk tmbh ape nnti dlm msa terdekat sya akn smbung part 2 .tlng vote eh jangan bce je .sya tau cerita ni x best tpi nnti part 3 akn lbh best .smbil smbil tu bg lah idea sikit eh .vote cerita my husband is a playboy .

Hold Me Tight🍁 [M.Y.G] Complete✅.Where stories live. Discover now