part 10(hold me)

89 24 7
                                    

Di dorm bts↓

Seperti biasa jin di dapur bersama senduk dan apron pink nya,jungkook dengan tv nya,v dengan video gamenya,jhope dengan earfonenya ,jimin dengan fon nya,dan rapmon dengn cerminnya.kecuali suga yang dari tadi macam orang gila kehulur kehilir.

Jk:waeyo hyung?macam bangla yang kat stesen bas haritu ja.*sinis*

Suga:arghhhh,diam ah kau kookie!!*marah*

Jk:ishh kookie tanya ja.tu pun salah x swag langsung.

Swag:kau diam eh jangn sampai aq kurung kau dalam dorm apink baru tau,duduk lah kau kat situ dengan peminat kau.btw swag aq tetap ade dan x kan hilang.

Jk:yah!mianhae mianhae,jk takut she ril ketuk kepala jungkook sampai terkeluar.yah jin hyung tengok ni!!

Jungkook terus berlari ke arah jin hyung ,sambil dikejar oleh suga.kuah kimchi yang dipegang jin hyung itu tertumpah sedikit kerana kepala jungkook terkena pada siku nya.

Jk:yah!jin hyung panas lah!.

Jin:padan muka kau,sapa suruh kacau aq masak?

Jk:ni ha suga hyung nak buli maknae kesayangan bts nih.*tunjuk suga*

Jin:eh suga waeyo?macm orang gila ja aq tengok cara kau,rambut kau,pakaian kau dan muka kau.

suga:yah jin hyung!!.......hyung boleh datang bilik saya kejap x lepas masak ni.jebal .saya tunggu.

Jin:orait.

Skip

Krekkk.bunyi pintu

Suga yang sedang termenung bagai mayat hidup itu terus tersedar kedatangan jin .

Jin:waeyo suga?

Suga:hyung ..aesya hyung,dia dah salah faham.

Jin:eh salah faham ?ape yang salah faham?

Suga:di..di..dia ..ingat yang suga ni namchin jie.dia x dapat ingat yang suga ni namchin dya atau perkataan lebih betul bakal suami dia.

Jin:aigoo,nanti kita pergi hospital ,hyung cerita kat dya...or lebih senang suruh min rien dan she riel cerita.

Suga:yah ok hyung.gomawoyo.

Jin:cheonma

Buttorenae.fire....fire ayo ayo....fire..fire ayo ayo...(bunyi fon rapmon)

???:annyeong,ini suga ke?

Rapmon:x ini namjoon,kenapa ye,ni siapa?

???:kami adalah polis,kami ingin memberi amaran supaya tuan dan yang lain berhati hati kerana,cik lee jie na telas terlepas dari lokap bersama seorang pembunuh upahan.kami harap tuan berhati hati dengan nya.

Rm:ouhh oke oke.

Selepas tamatkan talian,rapmon menuju ke bts.rapmon menceritakan hal itu kepada mereka.suga berasa tidak sedap hati sepanjang penceritaan rapmon itu.tiba tiba fon jungkook berbunyi.

Dashi run run run..(bunyi fon jk)

Jk:yeboseyo.

Sheriel:oppa!bagi fon dekat suga skarang!

Tanpa membuang masa,jk terus memberi fon kepada suga.

Suga:waeyo?

She riel:suga,sini cepat,kami dekat hospital aesya kena tikam dengan pembunuh upahan jie.cepat hyung cepat.

suga:whatda!ok ok bye

selpas mematikan fon,suga dan bts terus menuju ke hospital.

skip~

Hold Me Tight🍁 [M.Y.G] Complete✅.Where stories live. Discover now