part 6

78 27 10
                                    


Di rumah jin.↓

"Oppa?are you okay big brother,she ril tengk oppa mcm badmood jer"sapa sheril yg merupakan adik kandung jin."ouhh sheril oppa ok jer..x de yg perlu dirisaukan saeng kesayangn ku"kte jin smbil tertawa kecil."oppa kookie ckp kat sheril yg oppa suka dkt aesya betul ke?*senyum sinis*,"kte sheril."whatda,ishh kookie ni oppa dah pesan dah.nk kna dah dya ni..hermm sebenarnya oppa suke je dkt aesya ,but x lah smpai cinta." Kte jin."ouhh ye ke ..ok oppa." (Butterfly~machi butterfly bu~ butterfly cheoreom~*bunyi fon sheril.*)

Jwb fon↓

Sheril:annyeong ,aesya knape call sye.?

Aesya:sheril sye nk jumpe awak esok dkt tmpat rhsia kita.tlng bagitau min rien skali.

Sheril:ok boly je.ade ape lagi?

Aesya:kau ajak jin dtg sekali tau.

Sheril:what ?!! Klu mcm tu nnti bts tau la tmpat kita sembunyi dari diorng.ermm ok ok.

~jin rmpas fon dari sheril~

Jin:annyeong aesya,bly x klu sye nk ajak bts sekali.btw tmpat korg sembunyi?dri siapa??

Aesya:dri emmm,dr...hah dri gangster srkolah.

Jin:you mean kingka?

Aesya:yup.

Jin:but bts lah kingka sklh,got7 bkn kingka sekolh diorg bdk hot je.

Aesya:emmm.*muka risau*hah ,awk kte nk ajak bts kan ,bolh boleh,tp jngn ajak suga tau .

Jin:yeay.btw pandai awk tukar topic ka...

Belum sempat jin menhabiskan percakapan nye aesya terus tkn butng end call.

Jin:haishh*keluh jin*

Sheril merampas fon nya semula."ishh oppa ni jngn lah rmpas fon saeng that was girls talk okay.you dont need to here that.*muka marah*.sebenarnya sheril tidak mahu oppa nye melihat mesej nye dengn jungkook.

Skip~
Di tmpat rahsia aesya sheril dan minrien.

Annyeong!!kte jimin v jk dan jhope serentk."rapmon ,jin dan sheril mne?"kte minrien."entahlah rien kesyangnku "bisik jimin."annyeong.mianhae kmi lambt."kte sheril ,jin dan rapmon.
"Ouh its okay."kte aesya.

Jungkook:so what's the plan?

Aesya:plan nye mcm ni..first kita kna......

Tbc
Hai klu nak tau ape plan diorg wait for the next chapter.btw vote dan give a comment,abaikn typo ok.jngn mara author klu ade yg sme,ni idea asli 100% dri otak byun sye..hahha joke joke.tp mmg asli dri sye srndiri.maaf klu ade yg sme mungkin kebetulan.

Hold Me Tight🍁 [M.Y.G] Complete✅.Where stories live. Discover now