DIFFERENT BODIES BUT THE SAME HEART

52 1 0
                                    

Buna, numele meu este Perrie Louise Edwards, dar toata lumea imi spune Perrie. Sunt nascuta in South Shields. Locuiesc  alaturi de familia mea si anume tatal meu Alexander, mama mea Debbie si fratele meu mai mare Jonnie. Am 19 ani, sunt  blonda, ochii albastrii, sunt o fire amuzanta, sensibila dar totusi puternica. Cred ca v-am spus tot ce trebuie sa stiti despre mine. A! Am uitat sa va spun ca in urma cu ceva timp am participat la concursul X Factor si de atunci sunt una dinte cele 4 membre ale trupei LITTLE MIX. Jade, Leigh-Anne si Jesy au devenit cele mai bune prietene ale mele. Si cum ati aflat asta , sunt sigura v-ati dat seama si de faptul ca eu sunt iubita lui Zayn Malik din trupa One Direction. Datorita faptului ca Zayn este atat de frumos si mai celebru decat mine, multe sintre fanele lui ma urasc, dar eu il iubesc si nu o sa renunt prea usor la el. Destul cu detaliile plictisitoare si sa va arat cum decurge o zi obsnuita din viata mea.

9.00 (telefonul suna in continuu, dar sunt prea obosita ca sa raspund. Aseara am ajuns destul de tarziu de la inregistrari).

-Alo(rsapund eu somnoroasa) ce vrei la ora asta ? Nu ti-am spus aseara sa ma suni dupa ora 12 ?

-Scuza-ma iubita mea( mda, era Zayn, nu ma intelege-ti gresit, il iubesc dar in momente ca acestea, somnul este pe primul loc) nu am vrut sa te trezesc, dar am profitat de faptul ca am un pic de timp liber si vroiam sa vad ce faci.

- Tu iarta-ma! Nu ar fi trebuit sa iti vorbesc asa, imi pare rau, dar sunt extrem de obosita.

-Stai linistita ! Ar fi trebuit sa te ascult. Oricum nu mai conteaza acum ! Ai vre-un plan pentru diseara ?

- Nu, am 2 zile libere, dupa care o sa plec cu trupa in vizita la spital pentru actiunile caritabile la care participam. De ce ma intrebi ?

-Pai ma gandeam, cum amandoi avem timp liber ce ar fi sa il petrecem impreuna(imi spuse el oarecum timid).

-Desigur ! Mi-ar face placere ! Ce spui, ne vedem diseara la 18.30 in fata casei mele ?

-Ok ! Asa ramane ! Ne vedem la 18.30. Te iubesc !

-Si eu te iubesc! (end of call)

Perspectiva lui Zayn.

Of Doamne ce dor imi este de ea ! Abia astept sa o revad si sa o strang in brate. Si cum a trecut ceva timp de la ultima noastra intalnire vreau ca aceasta seara sa fie foarte speciala, deci nu vine sa cred ce o sa fac dar situatiile disperate cer masuri disperate, asa ca incep sa strig :

-Louis, o Luis ! Doamne de ce nu raspunde... Louis(tipand) !

-Da Zayn ! Ce vrei la ora asta ? Nu vezi ca port o discutie romantica cu canapeaua din studiou ?

- Louis, Louis, Louis ! Ce o sa spuna El’ cand o sa afle ca o inseli cu doamna aici de fata(si arat spre canapea) si ca tot veni vorba de El’, imi dai si mie numarul ei de telefon ?

-Zayn, in primul rand, iubita mea nu ar spune nimic rau despre doamna aici de fata, pentru ca stie ca este mult mai importanta si in al doilea rand de ce vrei tu numarul iubitei mele ? Cumva vrei sa te dai la ea si sa incerci sa mi-o furi, pentru ca spre informarea ta, nu va renunta la MINE pntru tine ! Sa iti fie clar !

-Calmeaza-te omule ! Deja ai inceput sa aberezi la modul cel mai grav ! Diseara ma intalnesc cu Perrie si vreau sa ii fac o surpriza dar eu nu sunt genul romantic si m-am gandit ca poate El’ ma va ajuta tinand cont de faptul ca este prietena foarte buna cu Perrie.

- Te pot ajuta eu ! Si eu sunt prieten foarte bun cu Perrie.

-Nu multumesc ! Louis, la tine ceva romantic inseamna o gramada de morcovi, iar morcovii nu sunt deloc romantici si in plus El’ este fata si se pricepe la romantism mai bine decat tine ! Deci imi dai sau nu numarul ei ?

-Bine frate ! Vezi ca telefonul meu este pe dulapior, ia si tu numarul de acolo si acum lasa-ma sa dorm !

-Ok Boobear ! Multumesc mult si raman dator !

Vazand ca Louis deja a adormit, ma indrept spre telefonul lui si incep sa caut numarul lui El’ pe care il gasesc cu greu, deoarece in agenda lui  Louis se gasesc numai morcovi , dar la El’ era trecut «  Regina Morcovilor », formez numarul si astept sa raspunda

(convorbire telefonica)

-Alo ! imi raspunde El’ vesela) Cine este la telefon ?

-Buna El’ sunt Zayn . Am nevoie urgent de ajutorul tau !

-S-a intamplat ceva ? Louis se simte bine ?

-Nu s-a intamplat nimic cu Louis , stai linistita. Am nevoie de ajutorul tau. Deoarece diseara ma intalnesc cu Perrie si vreau sa fac ceva frumos si romantic dar stii bine ca nu le am cu romantismul.

- Oh cat ma bucur ca imi ceri sfaturi ! Sunt incantata ca ai apelat la mine pre deosebire de altii, nu dau nume, Louis , care se cred foarte romantici iar in loc de o intalnire romantica la un restaurant te duc intr-o sera plina cu morcovi.

-Mda, cam asta e Louis. Deci ma poti ajuta ?

- Desigur ! Stabilim totul la telefon sau vrei sa ne intalnim ?

- Ne intalnim. Ce spui de parcul din fata studioului peste 30 de minute ?

-Perfect ! Asa ramane atunci !

-Ok El’. Multumesc mult. Raman dator !

Perspectiva lui Perrie.

Sper ca Zayn nu s-a suparat pe mine. Doamne ce idioata pot fi cateodata. Sper din tot sufletul meu sa nu se supere pe mine. Sun foarte curioasa ce planuri are pentru diseara. Sper sa nu ma duca la un meci de fotbal asa cum a facut ultima data. El nu are habar ce inseamna sa fi romantic.

Perspectiva lui Zayn.

Deja au trecut 20 de minute de cand El’ ar fi trenuit sa ajunga. Stie ca nu imi place sa astept. La naiba ! Nici tigari nu mai am ! In sfarsit a aparut si domnisoara El’.

-Hello Zayn ! Scuze ca te-am facut sa astepti dar am avut o sedinta foto si totul a decurs mai greu decat ma asteptam.

- Nu e nimic ! Nu mai conteaza. Deci ce idei ai pentru diseara ? Sper sa fie ceva destul de romantic.

-Nici nu o sa iti vina sa crezi la ce m-am gandit. Perrie o sa fie extrem de incantata, atat de incantata incat o sa iti cada la picioare !

- Nu este nevoie ! Deja este la picioarele mele !

- Ce modest esti !

- Si frumos si talentat si multe alte calitati, dar mi-ar lua cam toata viata sa ti le spun pe toate. Deci ce idee ai in capsorul tau mic si frumos ?

-Pai ma gandeam....

DIFFERENT BODIES BUT THE SAME HEARTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum