2)

44 4 0
                                    

Z pohledu Sally:

Běžela jsem jako o závod.Aby mě nikdo nezabil, ale najednou jsem se zastavila.A řekla jsem si:,,Utíkat před někým koho jsem neviděla je srabácký !" Otočila jsem se a řekla sebevědomě:,,Já se tě nebojím ! A jestli mě zabiješ, tak mi to bude jedno ! Protože já-já jsem přišla o lidi na kterých mi záleželo ! Já jsem je odkopla, ale až po tom jsem si uvědomila, co jsem vlastně ztratila. Ztratila jsem lidi, který se mnou vydržely patnáct let, ale Lucas mě nikdy neměl rád, jen měl sázku s kámošema ! Já jsem taková kráva !!!!!" ,,Ale nejsi !" křičelo na mě několik hlasů. ,,Jsem !" křikla jsem do nicoty.Někdo mě chytil za rameno a já se otočila.A viděla jsem mámu, vykřikla jsem:,,Mami !"začala jsem vzlykat radostí.,,Nejsem tu jen já" usmála se na mě.Najednou přicházeli i ostatní:,,Mio ! Tati ! křikla jsem. Mrkala jsme dlouhými mrky. Otevřela jsem oči a všichni zmizeli. Mrkala jsem pořád dokolečka. Nikdo se už nezobrazoval. Po chvíli jsem odešla. Šla jsem na Karlův most. Nikdo tam nebyl protože pršelo a byla bouřka. Asi deset minut jsem se dívala dolů do řeky. Pak jsem přelezla zábradlý. Bylo to dost klouzavé. Uklouzla jsem a málem spadla do vody což jsem chtěla, ale rozmyslela jsem se. Chytla jsem se okraje abych nespadla do řeky. Jak jsem se držela tak mi pomalu sklouzávala jedna ruka.

Dneska je to ULTRA krátký, ale chtěla jsem aby jste byli napínavý ! Takže do komentářů mi můžete napsat názor a i jestli si myslíte že Sally umře nebo neumře. To je asi všechno ! Tak se mějte !
Ahoj !
Vaše
Erííí ❤️

Sad GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat