Z pohledu Sally.....
Bála jsem se. Ruka už byla ve vzduchu. Rychle jsem jí dala zpátky nahoru a v ten moment mi sklouzly čtyři prsty. Jen malíček a ta druhá ruka byly nahoře, držely se. Malíček mi sklouzl a já začala brečet. Na druhý ruce se držel už jenom malíček a já jsem věděla že spadnu.
Zrovna v řece byla vypuštěná voda a byly tam kameny. Věděla jsem že to bude můj konec.
Ruce ani prsty už tam nešly dát zpět. Malíček se pustil a já padala. ,,Sbohem, světe ! Chtěla jsem to udělat, ale potom jsem se rozhodla že ne ! A potom se to stalo neúmyslně !" křičela jsem. Zavřela jsem oči a čekala až dopadnu.
Byla jsem skoro u konce. Něco nebo někdo mě chytil. Brečela jsem a měla zavřené oči. ,,Už jsi v bezpečí" řekl dívčí hlásek. Otevřela jsem nejdříve jedno oko, což bylo pravý, nikdo tam nebyl. Otevřela jsem i druhé oko nebo-li levé oko. Neviděla jsem moc dobře dívku přes slzy.
Slezla jsem z dívky, koukala se do země a řekla:,,Děkuju !" Dívka mě objala. Nevěděla jsem vůbec kdo to je. Podívala jsem se. Byla to jedna holka s kterou jsem se poznala jen díky Facebooku. Bylo to poprvé co se vidíme. ,,Naty !" zakřičela jsem, pořád jí obímala a usmála se.Toto je konec příběhu !
Ale né ! Přeci by to takhle neskončilo !
Omlouvám se za to že teď moc často nepíšu příběhy, ale škola pořád leze do života....
Teď bohužel nebudou žádné části u ničeho...
To je vše a papa 😘
Vaše
Erííí ❤️
ČTEŠ
Sad Girl
RandomTato sedmnácti letá smutná dívka jménem Sally Přišla o vše co měla O rodinu O kamarády O přítele I o sestru Miu A tohle je její příběh............