ŞÜPHE

19 0 0
                                    

EVET ARKADAŞLAR YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.. UMARIM BEĞENİRSİNİZ ♥♥

Tessa John ile ilgili hissettiklerimi öğrendiği için o kadar da utanmamış veya korkmamıştım
Hatta Lise kavgalarını sevdiğim için şuan kavga etmek istiyordum..
Fakat bu duygularımı,hislerimi John'a söyler die biraz endişe duymuştum açıkcası..
Fakat gün geçtikçe daha da değişik birşey oldu..
Tessa gün geçtikçe John'a daha yakın oluyor ve bunları yaparkende hepimizin gözünün içine bakıyordu..
Ama bu kızda birşey vardı..gizli bir şey..
Ama ben bunu bulmakta ısrarcıydım.. Kim her ne kadar inanmasada ne olursa olsun ben bu Tessa'nın arkasında ne olacağını bulucaktım...
Belkide benim sevdiğimi bildiği için yapıyordu  bnları..
İhtimallerde ise birtek Tessa'nın eski sevgilisi Louis geliyordu aklıma.. Acaba tekrar onla bir bağlantısı varmı die iyice düşünüyordum.. Ama bu şüphe hiç de iyi birşey değil gibi gözüküyordu.. Kötü birşey olduğu kesindi...
Günlerce bu sorularla aklımda dolaştım..
Fakat birkaç hafta sonra okula geldiğimde John çok üzgün duruyordu ve dikkat ettim teneffüslerde de Tessa bir kaç gündür sınıfa gelmiyordu artık..
Ayrıldıklarını düşündüm ilk olarak... Sonra epey bir milletten arkadaşlarımdan bilgi aldım..
TAKİİ TESSA İLE İLGİLİ OLANLARI ÖĞRENENE KADAR..

ARKADAŞLAR DEVAMI GELİCEK AMA BEĞENDİYSENİZ BEĞENE TIKLAMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN ♥ :)

KARŞILIKSIZ AŞK!..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin