HEYECAN!

15 1 1
                                    

ARKADAŞLAR SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM.. OKUL OLDUĞU İÇİN DERS ÇALIŞMA ,SINAVLAR VS.. DERKEN YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYAMADIM.. AMA ŞİMDİ TEKRAR KARŞINIZDAYIM İYİ OKUMALAR :))

...

John'u yatağımda gördüğümde şaşırmıştım..

Ona neden geldiğini sordum kırmızı gözlerimle.. Oda bana :

"-Sofia belki deneyebiliiriiz.. ben senin dediklerini düşündüm. Ve.biz..belki olabiliriz" dedi.

Ve benim o an kalbim duracakmış gibi oldu. Bir süre kekeledim.. sonra ona dönüp:

"John sen ne dediğinin farkındamısın nerdeyse yarım saat önce ben hala TESSA'yı seviyorum diyodun?? Ne değişti 1 saatte??" dedim..

Oda bana üzgün bir şekilde;

"Sen galiba dediklerinde haklıydınn.. Ben Tessa'yı seviyordum evet,ama o bana değer vermedi ve gitti." dedi..

*BU FIRSATI KAÇIRMA! SOFİA* diye kendini hatırlattı iç sesim...

John'u gerçekten çokk seviyordum, ve bunu yapmaya hakkım vardı.. ve ona tamam deneyelimm,belki bunu başarabilirz dedim..

Oda iç geçirerek "peki tamam..okulda görüşürüz" dedi, ve gitti..

John gittikten sonra bunların bir hayal olduğunu düşündüm.. ama değildi. Resmen çıkıyorduk!!.

Hmen Selly'i arayıp bütün olanları anlattım.. Oda tam bnm kadar şok olmuştu..!!

Ertesi gün okula gittiğimde John beni kapıda bekliyordu. Geldiğimi gördüğünde gülümseyerek yanıma geldi,ve birden beni kucakladı.. Tüm bu olanlar rüya gibi geliyordu bana..

Biz konuşa konuşa sınıfa gidiyorduk ve  herşey çok güzel geçiyordu..Sonra birden John ani bir  şekilde durdu.. Ve onun baktığı tarafa döndüğümde karşımızda şaşkın şaşkın  bakan ellerimize kilitlenmiş TESSA'YI görene kadar... 



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARŞILIKSIZ AŞK!..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin