Deniz babasinin yanina gitmisti . Sandalyeye oturmustu. Korkuyordu babasi yine vurucak diye. Mehmet ( denizin babasi) basladi konusmaya. " Bak kizim , seni seviyorum hayatinda ki yanlislari duzeltmek icin senin her zaman yanindayiz. Ama uyardigimiz seylerde bizi dinle . Arkadasini seviyor olabilirsin, kim arkadasini sevmez ki ? zaten diye dedi." Deniz susup dinledi sadece. Babasi onun yine berna ile gorustugunu biliyordu. Ama bir sey demedi yine , sadece " Kardesim dedigin insanlari iyi sec kizim sonradan cok pisman olursun". dedi ve odasina gitti. Deniz dusunuyordu ama olumsuz bir sey gelmiyordu ki aklina . Berna ile 7 senelik arkadas idi. Vardir bir hayir dedi gecti. Uzandi koltuga televizyonu acip filim izledi. Aksam olucakti deniz annesi ile yemek hazirlamaya basladi. Denizin babasi cok degisik bir adamdi. Cocuklarini birbirinden ayirir bazilarini cok sever bazilarini cocugu olarak gormezdi bile.En buyukleri Deniz , sonrasi Ali, sonrasi Oznur, sonrasi Ersin, sonrasi Ergun ve en kucugu Pinar 💖😇 Kardeslikleri iyiydi. Mehmet, ali ve ersini hic sevmiyordu. Ali' yaramaz bir cocuktu denizle bile cok kavga ederdi. O yuzden ikiside cok ceza yemislerdir. Her kardes gibi kavga ederlerdi ama birbirlerine bagimliydilar. Ersin cok masum cok tatli bir cocuktu. Herkes onu cok severdi tek babasi haric. Ergun ve Ali'yi ise yollardi, Ersini tarlaya gonderirdi kadinlarla calissin diye. Ersin ama ne olursa olsun o benim babam diyip durdu.! Bir gun Ali arkadaslariyla kavga etmis kasi patlamis eli burkulmus kisacasi yuzu gozu eli ayagi kan icindeydi. Annesi hemen Ali'yi saklardi ki Mehmet gorup o haldeykende dovmesin diye. Sabah olmustu Mehmet oglunu oyle gorunce delirdi. Ve Ali'yi dovmeye basladi. Emine mehmeti tutuyor Ali'nin onune gecip koruyor. Mehmet de yanlisikla emineye vurdu. Ali annesine vurmasina dayanamadi bir balta aldi ve babasinin koluna sapladi. Mehmet aci cekiyordu dogru hastaneye gittiler dikis attilar sardilar. Ali eve gelmedi hic. Mehmet benim oyle bir oglum yok dedi zatende eve almazdi. Ali bodrumlarda yatmis , arsalarda yatmis , insaat olan bir dairede yatmis. Babasi artik Eminenin israriyla onu aramaya cikmis. Arkadaslarini aramis sizde bir gozun atinda bulalim su hergeleyi demis. Adamin biri demis şu yeni yapilan insaatda die. Mehmet gelmis almis aliyi kolundan tutup arabaya otuturmus evine goturmus. Eve varmislar Ali eve girer girmez Annesi ona sımsıki sarilmis.kardesleride.
Devamini yazicam arkadaslar 😘😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun Hayati
Ficción General30 yasindaki Deniz'in yasadiklari ve hayatini anlatmak istiyorum